thank God it’s 2011


Hmmm.. vad ca toata lumea si-a facut mai mult sau mai putin bilantul pe anul trecut. Eu ca de obicei, raman ultima, fiindca pana sa-mi dau seama ca am citit peste tot despre asta, nici nu mi-a trecut prin cap sa fac unul.

Ma chiorasc la ecranul computerului si-mi dau seama ca nici nu vreau sa ma gandesc in detaliu.  A fost un an greu, foarte greu pentru mine, desi s-a terminat frumos, cu noi 3 tinandu-ne de maini si cu pufulete nr 2 dand din picioruse.

Nu vreau sa ma gandesc acum la lucrurile urate sau dureroase de anul asta, ci la momentele care mi-au placut.
Au fost multe, multe momente minunate anul asta, clipe in care ma uitam in jur, si stiam ca am sa tin minte mult timp imaginile si senzatiile de atunci.

Pentru toate sunt recunoscatoare, si desi pare putin stupid, n-am uitat sa multumesc pentru toata frumusetea care-mi taie din cand in cand respiratia.
Ma bucur ca sunt, ca exist, ca ma inconjoara atatea minuni.

Pentru anul asta iar nu fac rezolutii. Ce-o vrea Dumnezeu, exact aia o sa primim asa ca nu-mi bat capul.

Sper doar sa fim cu totii sanatosi, voinici si plini de bucurie, ceea ce va doresc si voua, dragii mei🙂

 

 

 

4 responses to “thank God it’s 2011

  1. Hehe mi-a placut mai mult ca nu te-ai pus pe facut liste si alte cele.

    Un an frumos s-avem!

  2. Un an nou excelent🙂

    E bine ca stii sa vezi si ce este frumos si sa te tii de momentele alea. Anul asta va fi cu siguranta si mai agitat, mai ales ca vine pufuletele. Dar sigur peste 12 luni vor exista momente frumoase pentru care sa sarbatoresti 365 de zile😉

  3. da, corect. la multi ani, blo si cat mai putine filme cu cai!

Lasă un răspuns

