aproape Romeo si Julieta


Citeam la Mircea pe blog povestea cu tipii care au mancat ciuperci, si mi-am adus aminte de ceva asemanator.

Eram pe munte, cu gasca. Corturi, iubire mare intre mine si amorul meu, prietenie cu toata lumea, veselie, ce sa mai.. viata.
Intr-o frumoasa zi insorita, dupa cateva altele ploioase, vine cineva cu ideea: bah, hai sa culegem ciuperci. Foarte frumos, eu necunoscand ciupercile, am ramas sa ma pup in umbra cortului cu amorezu’, in timp ce majoritatea celorlalti au plecat la cules.
S-au intors cateva ore mai tarziu incarcati cu ciuperci si ceva fructe de padure. S-a pus imediat de pranz, ciupercile au fost transformate in ceva comestibil, si-am mancat ca porcii, evident, ca erau tare bune. Dupa ciuperci am mai bagat si niste lapte proaspat si fructele de padure, iar eu pentru ca pe vremea aia mancam de parca scapasem dintr-un lagar de concentrare, am mai ras si-o conserva de gulas.

Dupa vreo ora, ne uitam unii la altii si ne vedeam cam verzui. Ne cam dureau burtile si incepuseram sa ne panicam un pic.
Eu si amorezu’ ne uitam unul la celalalt cu ochii umezi, pregatiti sa ne luam adio fiindca dragoastea noastra fragila si pretioasa urma sa-si dea duhul otravita cu ciuperci. Gandul ca probabil ca vom muri unul in bratele celuilalt ne-a emotionat peste masura, iubirea noastra urma sa piara la apogeu, exact ca-n marile povesti de dragoste.
Dupa ce-am mai agonizat vreo jumatate de ora, am constatat ca trebuie s-o taiem spre padure, fasii albe si virginale de hartie, fluturand in urma noastra ca niste semnale de adio.

Ne-am intors dintre copaci clatinandu-ne livizi, storsi de puteri, dar fericiti ca dragostea noastra a triumfat!

2 responses to “aproape Romeo si Julieta

  1. Inca nu am crapat de la ciuperci, mai culeg cu tata din cand in cand vara, de pe la mine prin zona, din paduri, de pe dealuri… le nimerim.😀

  2. ciupercile n-aveau nimic, dar combinatia de lapte proaspat si fructe de padure, ne-a atins la sentiment :))

Lasă un răspuns

