serenity now!


Zilele astea sunt obosita. Cu greu ma tarasc de colo-colo, si-mi vine sa dorm tot timpul Daca as putea sa si fac asta, ar fi perfect.
Pumpkina continua sa ma trezeasca noapte de noapte sub diverse motive. Azi-noapte de exemplu a vrut sa se culce cu niste colanti roz pe ea, in loc de pantaloni de pijama. M-am gandit ca o las sa adoarma asa, dupa care o schimb. Am adormit si eu, ca doar cu o noapte inainte dormisem doar 2 ore, asa ca eram cam obosita. La un moment dat, ma trezesc in maraieli, pumpkina se partzaia si maraia in somn. O intorc pe partea cealalta, ii scot colantii s-i pun pantalonii de pijama. Doarme copilul linistit, eu fericita ca am gasit remediul pentru maraieli si scartaieli, ma culc la loc. Vreo 3 ore mai tarziu, ca evident ca n-am mai putut adormi chiar atunci.
Pe la 6 fara ceva, pumpkina statea in cur in patut si urla, da’ asa, sotto voce. Ma trezesc, o intreb ce are, si-mi zice printre hohote: cineva mi-a furat ciorapeiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Ii explic ca eu i-am dat jos fiindca o strangeau si-i era prea cald cu ei, si ca de-aia are pantaloni de pijama pe ea, si sa puna capul jos sa se culce.

N-a mai dormit, si evident ca nici eu.

Masculul iar are PMS, ca de vreo doua zile umbla pe aici si se isterizeaza din orice, maica-mea care e in vizita de joaca fiindca pitica e inca in vacanta pana luni, se amuza si-mi tot zice ca asa sunt toti, n-are sens sa ma enervez. Eu nu ma enervez ci doar constat ca individul iar se comporta ca o pitzipoaca cu tocul rupt si cu unghiile dezlipite in mijlocul mall-ului.

Sunt calma. Serenity now! Serenity now, mother fucker!

Altfel sunt bine-sanatoasa. Se pare ca desi mie nu-mi plac portocalele, lu’ pufulete nr 2 ii plac, asa ca vreau nu vreau, am facut o pasiune pentru ele zilele astea.
Pufulete nr 1 tropaie pe tocuri, isi pune manusi de dama fina si ma pune sa o coafez, pe maica-mea o las sa se joace cu pitica, sa-i iasa pe nas vorbitul cu poneii de anul trecut. Ca ea a invatat-o pe pitica cu treaba asta, si eu mi-am petrecut dupa aia luni intregi vorbind cu poneii si cu papusile.

Masculul se invarte nervos prin casa. Nu stiu ce cauta, dar pare sa caute ceva. Nu-l intreb. E din ce in ce mai nervos si se uita urat in toate directiile. Inca nu-mi dau seama ce vrea, dar imi dau seama ca ma enerveaza.

Serenity now!

 

4 responses to “serenity now!

  1. „cineva mi-a furat ciorapeiiiiiiiiiiiiiiiiiii”
    Epic!
    Aceiasi faza o fi si cu D-l Blo: i-ai facut disparut ceva ce-i trebuie si nu stie cine-i autorul: tu, soacra, pustoaica, el…

    • :)) cred ca doar se dadea interesant :))
      se pregatea sa iasa si vroia sa il intreb unde se duce. iar eu nu l-am intrebat, asa ca a trebuit sa marturiseasca de buna-voie si nesilit de nimeni. cred ca i-a fost frica sa iasa totusi pe usa fara sa spuna nimic :))))))

  2. hey, bine ai revenit. ma bucur ca esti bine, sanatoasa si cu pofta de „poitocale”. long liv vaitamin C!!!!🙂 cat despre mascul, ignorare divinum est. las’ sa-i treaca de capul lui. atata timp cat nu actioneaza evident si premeditat la serenitatea dumnitale, ci doar asa „din oficiu” si ca asa i se culca/scoala toanele, e ok. [si sa nu mai zici la nime’, da’ tare am prins drag de matale si te urmaresc cu fufetu’ la gura]

    • multumesc frumos de apreciere🙂
      masculul e mascul, incerc sa nu ma mai enervez, ci il tratez exact cum se poarta :))

Lasă un răspuns

