constatari


Observand cu atentie Universul inconjurator, pot spune ca am ajuns la niste concluzii. Cred ca ar trebui sa fiu platita, exact ca pe oamenii aia de stiinta care constata de cate ori poate fi insurubat un surubel, fara sa i se toceasca filetul.

Dar sa spun si ce-am constatat. Organismul uman este un miracol care nu inceteaza sa ma uimeasca. De exemplu eu pana sa raman gravida habar n-aveam ca pot produce atata piele incat sa acopere ditamai burtoiul, si nici ca pot avea 5 kile de tzatze/bucata.
O alta chestie pe care am constatat-o dar inca n-am putut determina procentele fiindca mi-ar trebui conditii specifice de laborator, este faptul ca exista o legatura clara intre cantitatea de par de pe organismul unui mascul, marimea testicolelor si numarul de silabe emise/zi.
Nu stiu daca sarcina asta ma face mai inteligenta in general, sau pur si simplu e un moment in care-mi functioneaza acel neuron care a scapat cu viata pana acum, insa uite cum stau cu burta pe picioare si cu tzatzele pe burta, si emit constatari.

Fara legatura cu organismul, constat ca exact cand decidem sa scoatem copilul la o sedinta prelungita de dat cu saniuta pe dealuri, incepe sa ploua. Si ploua cateva zile, apoi se face cald pana nu mai ramane petic de zapada. Poate ca este exact ca legatura  dintre momentul in care masculul se decide sa spele masina, si ploaia care incepe imediat dupa aia, nu-mi dau seama.
Dar ploaia probabil ca se produce numai in conditii speciale, ca cele de mai sus, sau cand iesi cu pantofii din piele intoarsa, sau cand porti ochelari de soare.
Parerea mea este ca ar trebui sa investigheze cineva fenomenele astea, pentru ca nu e posibil ca circuitul apei in natura sa aiba loc cu sfintenie de cate ori spala masculul masina, sau de cate ori imi puneam eu ochelarii de soare Jackie Onassis.

Lasă un răspuns

