povesti de groaza si mister


De cateva zile bufnitoiul de serviciu imi tot povesteste despre stoluri de pasari moarte peste tot in lume si despre pesti cu burta in sus.
Astazi dupa ce mi-a trimis un filmulet cu un copil care se presupune ca ar levita undeva intr-o padure ruseasca (vezi video), m-a anuntat ca in Constanta a plouat cu grauri morti.
Nu mai stiu cate semne are apocalipsa, dar dupa pasari si pesti, astazi am gasit mesaj de la socrii pe ym, in care ma intrebau cum ma mai simt :))

Daca primele doua sunt chestionabile, sigur cel de-al treilea e semn ca se intoarce lumea cu fundul in sus.

Ah, sa mai zic de chestii care cad de pe dulapuri, sau despre cum am gasit cutia de ambalaj a termometrului nou-nout, plina de ulei (in interior) desi in raftul in care statuse cutia nu era pic de ulei de pe nicaieri?

Buhuhuuuuuuuuu :)))
Maica-mea care a fost martora la evenimente, este putin speriata, eu desi de obicei ma sperii ingrozitor la povesti d-astea de groaza, acum sunt foarte calma si foarte zambitoare. Daca eram singura in casa as fi zis ca o iau eu razna, dar asa, cu martori, mi se pare funny.

 

9 responses to “povesti de groaza si mister

  1. Basme! O fi o epidemie de gripa, acu’ ca s-a incalzit vremea ies virusii la lupta. Io chiar azi am descoperit ca ciocanitoarea cartierului e de fapt doua. Mi se parea mie ca in unele zile parca-i mai mare si in altele mai mica… de fapt sint un el si o ea. Deci pasari inca zboara pe aici…
    Mai grava mi s-a parut stirea de azi ca o ia Polul Nord razna… cica in 28000 de ani devine Polul Sud… Nu te pune pe ginduri chestia asta???
    http://www.ziare.com/magazin/stiri-magazin/inversarea-polilor-planetei-in-plina-desfasurare-1067226

    • phhhh, inca nu. oricum, eu am zis ca daca vine apocalipsa aia cu inundatii and stuff, s-ar putea sa mi se indeplineasca visul de a vedea marea pe geam, de aici din varful dealului :))

  2. apocalipsa venea daca aveai trei socriii.😛

  3. Pe aici e un polei pe strazi de cade lumea intr-o bucurie.
    Am inteles ca la o nunta prin Ardeal au murit 180 de gaini, un vitel si vreo 6 oi, lumea s-a speriat, trebuiau sa vina la nunta 1500 de invitati, dar s-au prezentat inca 500 neinvitati.
    Sirenele ambulantelor anunta apocalipsa.

  4. no acuma imi e frica.
    e gluma sau nu?

    • nu glumesc, dar de ce sa-ti fie frica? :)) casa mea n-o sa se transforme in filmul Poltergeist, stai linistita :))
      a fost doar o vizita prietenoasa, nimic amenintator, sunt sigura ca toata lumea a patit asta la un moment sau altul.

Lasă un răspuns

