Carti


Am terminat de citit „Codul Alchimistului” de Dave Duncan.
Ma mir ca n-au ecranizat inca seria asta, pentru ca ar fi iesit un film dragut. Pe mine cartea m-a captivat, a fost exact ceea ce-mi trebuia. Este usoara, captivanta, scrisa bine si cu mult umor, adica nu mi-a solicitat prea mult neuronul dar nici atat de proasta nu este incat sa-mi pierd si farama de stima de sine care mi-a mai ramas, la gandul ca ma rezum la carti pentru retardati🙂
Este o carte de aventuri, si inca odata am stat cu sufletul la gura in asteptarea deznodamantului, exact ca atunci cand citeam povestile lui Dumas.

Gata, destul despre cartea asta. Mi-a placut, in opinia mea merita citita.
Cea despre pustiul care afla ca ma-sa are un amant, merge mai greu. Nu prea am chef de drame de familie asa ca o citesc doar cand sunt pe buda.

Ma duc acum sa caut pasta de dinti cu sclipici si cu Lillyfee, sper sa fi inventat cineva sortimentul asta.

3 responses to “Carti

  1. Ai invatat sa faci aur?
    Pasta cu sclipici nu am vazut, dar erau in trei culori, cu granule colorate..

  2. exista, de la signal. da´n´are sclipici. sau nu stiu io.

  3. 🙂 uite cine sufera cot la cot cu mine :)))) bine-ai revenit pe aici, garceo🙂
    da, exact d-aia am luat pana la urma, de la signal. plus periuta cu lillyfee :))
    plus un sapun in forma de trandafir, unul in forma de broasca si inca unul sub forma unei maimute movulii🙂
    dupa doua minute de liniste in care a cotrobait printre rafturi, a venit la mine si cu o oglinda, ca oglinda de la masuta ei de toaleta nu-i foarte buna, si avea neaparata nevoie :)))))
    barbata-meu are o expresie: „sa ma bata mama”, care zau ca mi-a venit pe buze in timp ce fiica-mea incarca cosul cu cosmeticale. a vrut si pudra, dar am calmat-o spunandu-i ca doar doamnele batrane folosesc asa ceva :))

    @ Ciprian: pitica mea vroia ca tubul sa aiba sclipici, nu pasta de dinti🙂

Lasă un răspuns

