suferintele tinerei Blo


ihhhh, m-am porcit astazi, si acum sufar ca un caine.

Mai devreme am mancat de una singura o bagheta intreaga mozolita cu ceva cu usturoi si ierburi, plus niste branza plus rosii. Da’ am spalat totul cu un ceai pentru gravide si-am zis ca e bine asa. Si chiar asa rau n-a fost, dar intre timp s-a facut friptura de porc de  la cuptor, asa ca m-am bagat si in aia un pic.
Acum stau cu burtoiul in sus si incerc sa diger.
:)))) cred ca arat un pic ca sarpele care a inghitit elefantul, din povestea Micului Print :))))

Barbata-meu care este un gentil, mi-a zis : pai tu nu mananci cu lunile, si acuma ai scapat ca vaca in trifoi. Asta da  semn de compasiune din partea lui :))))

Mai sufar un pic pe canapea, cat ma uit la episodul asta din The mentalist, si dupa aia ma duc sa oftez la orizontala.

8 responses to “suferintele tinerei Blo

  1. la multi ani bre, la toti de pe-acolo:)

  2. Bagi in tine de parc-ai fi gravida, zau asa!

    • nu-i adevarat, acuma nu mananc nici macar pe sfert fata de cat mancam pe vremuri, si atunci nu eram gravida🙂 dar ma straduiesc sa mananc cat pot de mult, ca sa creasca pufosu’ voinic🙂

  3. no, lasa, ai supravietuit sa spui povestea, deci n-a fost ca vaca-n trifoi..ca aia mai si bubuie din cand in cand daca e ud trifoiul :))

  4. Blo, fie-ti mila, zi si mie ce ceai de gravide bei, ca eu o comit cateodata mai rau ca tine si macar motiv de placebo sa am. La sarcina trecuta beam unul de la Weleda, dar acum nici nu pot sa il vad.

    • trebuie sa o intreb pe moasa, ca e o combinatie de-a ei din mai multe plante. o pun sa scrie pe hartie si-ti zic dupa aia🙂
      alte ceaiuri nu reusesc sa beau, asa ca probabil ca femeia chiar se pricepe🙂

Lasă un răspuns

