auuuuuuu


De ce  in filme gagicile isi pot flutura pletele in masini decapotabile, sau nu poarta caciula in mijlocul crivatului si tot n-au nici pe naiba? Eu ieri am iesit dintr-un magazin, si pana la masina am stat fara caciula. Azi am stranutat toata ziua, mi-a curs nasul si am o durere de cap din cauza sinusurilor, de-mi vine sa urlu.
Da’ nu urlu ca fac galagie si ma doare capul.

3 responses to “auuuuuuu

  1. probabil finca filmarile-s in studio? Iar la haliuud e indeobste cald?
    A, si data viitoare sa nu-ti mai lasi masina la doi kilometri de magazin, pe considerentu’ ca-i mai eftina parcarea🙂

  2. Sanatate, Hapciu! :p Eu spun ca e un semn ca ar trebui sa maresti doza de ceapa si usturoi.

  3. Nu mah, ca masina era chiar in fata magazinului, de-aia nici nu mi-am mai pus caciula pe sprancene :))
    Gata, nu ma mai uit la filme holiudiene :))

    Ciprian, daca maresc doza de ceapa si usturoi o sa trebuiasca sa platesc singura chiria aparatamentului :))

Lasă un răspuns

