vis cu pufulete


L-am visat pe pufulete nr 2. Era tot asa blondut ca ta-su cu acelasi maxilar patratos iar ochii nu-mi aduc aminte ce culoare aveau. Era finut ca mine si micut, doar la mutra semana cu ta-su.
Stiu ca pana si in vis m-am gandit: wow, el este baietelul meu. Din pacate sora-sa era in continuare buricul universului, si nu-i lasa prea mult aer sa respire. Stiu ca in vis l-am luat in brate si l-am pupat, iar pumpkina s-a umplut de nervi instantaneu.
Cred ca va trebui sa fiu atenta la treaba asta dupa ce se naste pufarinul.

Pentru ca am dormit foarte prost, am mai avut cateva vise pe langa asta, printre care si unul cu o salamandra care se transforma intr-o pisica neagra si-mi manca sosetele :))

Lasă un răspuns

