Jurnal. Duminica, 16 ianuarie 2011.


Astazi a fost soare, un cer incredibil de albastru si de senin, iar prin iarba au aparut mici floricele albe pe care pumpkina le-a tot cules ca sa ni le punem in par. Cu greu am convins-o sa mai lase cateva si pentru alti oameni care vor sa le admire.
Am stat pe afara vreo 2 ore, era cald asa ca m-am deschis la geaca si l-am lasat si pe pufarinul mic sa se bucure de soare un pic. Eram ca o soparla, absorbind lumina si caldura prin toti porii, ca aici cine stie cand mai am ocazia asta.
De-aia imi dau palme ca n-am emigrat in zone mai insorite, asta e singurul motiv. Lipsa luminii si a soarelui ma impinge in depresie si partea naspa e ca nici macar nu pot sa beau de nervi :))

Acum sunt obosita, fiindca evident ca azi dimineata fiind duminica, pumpkina s-a trezit la 5 si-un pic. In urlete, ca si-a adus aminte in somn ca vroia si ea o carticica cu cheita asa cum a vazut la nush’ ce magazin si ta-su n-a vrut sa ii cumpere, ca ala era un jurnal de fapt.
Daca tot m-am trezit de la 5, pe la 7 fara un pic, adica atunci cand am renuntat sa mai incerc sa o culc la loc, m-am dat jos din pat si-am facut niste clatite cam fara gust. Presupun ca am uitat sa pun ceva in compozitie, altfel nu-mi explic, de obicei imi ies chiar bune.
Toate astea, plus statul la aer 2 ore, plus tot restul=> sunt stoarsa ca o lamaie. Ah, si evident: chinul cu mersul la culcare, cand trebuie sa o fugaresc pana se spala, pipileste, imbraca in pijama, bea apa, cere poveste, se roaga (in germana!!!), se foieste un catralion de ani pana ma lasa sa ies din camera sa o las sa se culce.. ihhhhh
Ta-su a dus-o la baie si din doua in doua minute il scula de pe fotoliu sa se duca la ea sa ii mai spuna/ceara/intrebe cate ceva. Am noroc cu burdihanul asta, ca nu ma mai pot apleca si n-o mai pot lua in brate, ca altfel io eram aia sculata de pe scaun din doua in doua minute.

In alta ordine de idei: sa dau titluri posturilor, sux. Realmente. Adica eu scriu aici de cat? De vreun an si ceva, aproape 2, si in tot timpul asta, a trebuit sa pun titluri posturilor, a trebuit sa rezum cumva continutul postului respectiv. Problema este ca de la o vreme blogul meu a devenit un fel de jurnal de casnica gravida, boracioasa si care nu face mare lucru in afara de faptul ca se expandeaza ca un pufulete. Cum plm sa gasesti titluri pentru chestii de genul asta??
Jurnal. Duminica, 16 ianuarie 2011.
Plm.

2 responses to “Jurnal. Duminica, 16 ianuarie 2011.

  1. hai ca e a doua zi senina si calda dar nu te bucura ca de maine ploua. in alta ordine de idei da-mi un e-mail cu adresa ta daca vrei sunca din Romanika:-))
    Pupex!

Lasă un răspuns

