Cam Gigandet


OMG!
Credeam ca gravida fiind si visand numai fundulete pufoase si pampersite, nu mai am loc sa balesc dupa gorgeousi. Wrong! Ma uitam la Burlesque si mi-am dat seama ca devin exoftalmica  de cate ori aparea in cadru Cam Gigandet.

Ok, e un pic cam tanar, insa e atat de fuckable! Daca-s gravida am voie sa zic fuckable? Si mai ales: daca-s gravida si mi-as infige dintii in susnumitul, se pune ca pofta? Asta inseamna ca tre’ sa il am neaparat ca altfel mi se face rau? :))

6 responses to “Cam Gigandet

  1. pofta clar…da e hormonala…nu stomacala! he’s a gorgeous piece of ass 🙂

  2. pai nu stiu, ca pana acum am balit doar dupa chestii de mancare :))

  3. adica daca l-ai vazt pe asta: http://f7.img.v4.skyrock.net/f70/greysanatomy007/pics/938308592_small.jpg nu te apuca asa un dor de rontait niste barbat?

  4. ohhh, McDreamy!! Cum sa nu-ti placa mah?? Ciudat-o :))*
    *stiu ca e scris incorect, asa ne alintam noi

  5. pai tu te iei mereu de mine ca-s pedofila, ca-mi plac astia tineri si crocanti :))

Lasă un răspuns

