Luni. 17 ian


Aici cand o femeie este gravida si mai are si ceva probleme, o cauta toate institutiile statului prin toate orificiile. Numa’ politia nu m-a cautat pe tema asta.
Dupa ce a trebuit sa spun peste tot exact care e problema, dupa ce doctorii si-au dat cu parerea, dupa ce a trebuit sa anunt peste tot ce-au zis doctorii, astazi m-am dus sa stau de vorba cu niste doamne dragute, pe care le-am tot frecat cu intrebari despre cum si ce fac atunci cand oi fi aproape sa nasc. Sistemul medical este in revolutie aici, asa ca habar n-am cum o sa se comporte asigurarea pe care o am acum, si nimeni nu stie inca sa-mi raspunda.
In fine, in timp ce le linisteam si le spuneam ca acum ma simt muuuult mai bine decat cu cateva saptamani in urma, odata ma inverzesc si dau sa vomit pe ele. N-am facut-o, am reusit sa ajung la baie, da’ totusi m-am simtit naspa dupa aia.
Nu stiu daca m-au crezut ca ma simt cu adevarat mai bine.
Am plecat de-acolo, si pe drum masculul plin de speranta imi zice: ma duc sa o aduc pe ma-ta, sa ne ajute sa facem curat prin casa. (da, iar e ca la nebuni aici)
Mama e gripata, asa ca n-o putem aduce, i-am explicat eu. Cu doliu in privire si durere in suflet, masculul ezita sa spuna ceea ce trebuie, asa ca am zis eu: facem impreuna curat.
A zis cu jumatate de gura: daa, ok, (oftat din rarunchi) facem.

Asa ca restul drumului pana acasa m-a bodoganit ca trebuie sa ma odihnesc, ca facem curat, vine pitica de la gradinita si ma ia la calarit, iar el trebuie sa se duca si la sedinta cu parintii la 5.

Astept cu interes sa vad cum o sa arate casa dupa sesiunea de curatenie de astazi. Nu-mi pun foarte mari sperante ca totul va luci de curatenie si ca toate vor fi puse la locul lor, insa nah.. speranta moare ultima. Daca-l vad ca se apleaca si el o data sa stranga ceva de pe jos, ma pot declara multumita.

Lasă un răspuns

