exploatarea copiilor minori


De cand nu mai e zapada afara, primaria ( ca de primarie tine gradinita) a scos toti copiii la sapa si la lopata. Presupun ca printre santuri si un  canal Dunare-Marea Nordului, mai sapa si un tunel spre o destinatie necunoscuta parintilor.
Altfel nu-mi explic cum de fetita mea dulce poate veni acasa neagra de jeg din cap pana in picioare. E plina de noroi de sus pana jos, norocul nostru este ca are vreo 3 geci pe care le tot alternam de la o zi la alta, pana se usuca celelalte. Pantalonii grosi de tavaleala sunt si aia spalati de cateva ori pe saptamana, ca macar am fost destepti si p-aia i-am luat negri si nu roz, ca pe cei impermeabili de primavara/vara /toamna, si pe care trebuie sa ii spalam zilnic in perioadele astea.
La gradinita copiii au pantaloni impermeabili pe care ii pun peste hainute inainte sa iasa afara. Doar cand e foarte cald, vara, nu mai pun nimic pe deasupra, in rest sunt destul de camuflati impotriva jegului asa ca nu trebuie sa racai la copil 2 zile. In schimb ai de spalat haine, pantaloni grosi, manusi, caciuli si cizmulite. Zilnic.
Azi a venit, m-am minunat de stadiul avansat de murdarie in care se afla, am alintat-o spunandu-i „mineru’ lu’ mama, miner”, si-am dat sa o dezbrac de geaca. Din buzunare i-a cazut o ploaie de pietricele si nisip, in mijlocul holului.

Deja nu ne mai enervam, nisipul si pietricelele sunt parte integranta din decor intre doua episoade de dat cu aspiratorul.

Asa ca zic sa nu se mire nimeni cand o sa afle ca un canal Dunare-Marea Nordului a fost construit in timp record de grupa ursuletilor de la gradinita din orasul meu.

2 responses to “exploatarea copiilor minori

  1. Ei si tu acuma! Da’ cum ai vrea sa se intoarca de la gradinita? Mai curata decit a plecat???
    De aia-i si zice gradinita: ii pune sa faca agricultura!🙂

    • :)) e dincolo de orice stadiu de jeg imaginabil pentru un copil de 4 ani :))
      stiu ca daca un copil vine murdar in casa, inseamna ca s-a jucat bine, asa ca n-am certat-o niciodata cand a venit ca un purcel, insa de cateva zile e plina de noroi pana in ochi.

Lasă un răspuns

