in God I trust


Spre deosebire de alte femei care in timpul sarcinii infloresc si au stralucirea aia despre care se vorbeste in carti, la mine nu e chiar asa. Am cearcane, sunt alb-galbuie si ma tampesc pe zi ce trece.
Am mai spus ca uit aproape instantaneu orice conversatie sau informatie care imi trece printre urechi, insa constat si un anumit grad de retard. Acum cateva zile vorbeam cu J despre diverse, si la un moment dat imi spune ca are de invatat, ca intra in sesiune. Eu stiu de 2 ani ca e la facultate, stiu si la ce facultate s-a inscris atunci cand s-a inscris, imi mai da din cand in cand chestii misto de citit de pe acolo, insa atunci cand am vorbit cu ea, toate informatiile astea imi disparusera complet din minte.
Habar n-aveam la ce facultate e prietena mea cu care vorbesc cel putin odata pe saptamana, prietena cu care am vorbit de nenumarate ori despre scoala ei.

God help me! Sper sa fie doar un episod trecator, cauzat de hormoni si de statul indelungat cu capul in wc.

Dear God,

Te rog frumos fa-mi si mie un back-up la memorie pana trece faza asta cu sarcina, ca n-as vrea sa pierd toate datele.

Multumesc.

4 responses to “in God I trust

  1. Nu-mi spune ca inca ti-e rau si stai cu capul in wc! Eu sunt in stadiul asta de vreo 3 saptamani si deja sunt o scorpie acra care face crize din orice si daca mai am si norocul sa dureze inca vreo doua luni, innebunesc de ma leaga astia.
    Pierderile de memorie nu le cunosc inca, dar suna frustrant. Cum ar fi sa uit pinurile de la carduri cu un cos plin de cumparaturi intr-o zi aglomerata?!

    • hohooo, ‘been there, done that! mi-am uitat definitiv inclusiv parola de la un cont de mail pe care l-am facut in perioada asta :))
      eu sunt acum in luna a 6-a si inca mi-e rau, dar eu sunt un caz special, asa cum am fost eu speciala toata viata, baga-mi-as :))))) ce am eu se numeste simplist sarcina toxica, sper ca tu sa nu ai.

  2. M-am socat, recunosc :))

Lasă un răspuns

