ficatii mei vor razbunare


Ieri am intrat iarasi ca vaca in trifoi in slana cu ceapa. Doar ca de data asta, mi s-a parut mie ca ceapa verde ar fi un pic mai inofensiva, ca deh, e verde, si ce e verde e bun prin definitie.
Asa-mi trebuie daca-s brain washed si ma iau dupa toate reclamele alea cu „mai mult verde!

Azi-dimineata, dupa un somn agitat de aproximativ 5 ore, nu mai stiam cum sa ajung mai repede la fierbator sa-mi fac un ceai. M-am uitat la mine cu un ochi critic si vad ca pana si mutra mea bate usor in verde iar pufarinul se agita in burta de parca danseaza conga, si suspectez ca tot ceapa ar fi de vina si pentru asta.

Dupa juma’ de kil de ceai cu lamaie, imi simt ficatii tot in gat, dar sper sa ma simt mai bine mai tarziu.

 

7 responses to “ficatii mei vor razbunare

  1. Bafta ta. Cand am zis ca eu vreau slanina cu branza si ceapa mi-a sarit tot clanul in cap, baga-mi-as ceva in toxoplasmoza lu’ peste. Deja le-am spus ca asta o sa mananc eu la 10 minute dupa nastere.

  2. Baiul e ca, desi am copilarit la sat, cu pupat pisici in bot si mancat fructe nespalate etc, n-am facut toxoplasmoza. In general, e ca o raceala, dar daca o faci in timpul sarcinii, apar malformatii grave la copil. Asa ca nu imi ramane decat sa salivez cu gandul la slanina mai sus amintita, o halca de carne mai in sange, biftec tartar, salam si alte delicatese. Si crede-ma ca imi e o pofta de nu mai pot😦

    • da, stiam si eu ca se manifesta ca o raceala usoara, si ca daca o faci in timpul sarcinii e nasol. uite, de dragul tau n-o sa mai scriu despre dezmaturile mele culinare🙂

  3. Ba scrie, ca mie oricum imi e pofta. Plus ca scrii asa de fain ca ar fi pacat sa nu mai descrii asa plastic cate un meniu😀
    Promiti ca scrii de dezmaturi in continuare? Bitte….

  4. Uitasei sa te intreb daca ai incercat acupunctura pentru raul de sarcina. Eu am fost azi si m-au ciuruit cu vreo 20 de ace, 2 am si acum in ureche si azi chiar mi-a fost bine. Ramane sa vad cum ma trezesc maine. Nu doare tare, si, cu putin noroc, e foarte relaxant, cu aromaterapie.
    Cat despre pofte, pe mine ma apuca doar atunci cand vad ceva, nu cand citesc pe bloguri :p
    Si cand imi aduc aminte cat de usor a fost cu prima sarcina mi-i o ciuda de numa’.

    • ahaaaa, te-au ajuns blestemele alora carora le povesteai cat de usor ti-e tie, cand ele defilau verzi la fata si subnutrite :))))
      eu la prima sarcina am zis ca mor, ca nu mai apuc sa nasc, si cand vedeam cate una rozalie in obraji, uitandu-se cu mila la mine si spunandu-mi ” nu stiu draga, eu nu am nicio greata, n-am contractii, nu sangerez, nu ma doare in cur, n-am nimica”, imi venea sa o iau la palme :))

      moasa mea (una dintre ele) este foarte flower-power, dar din pacate am cunoscut-o la sfarsitul perioadei de greturi. ramasese ca daca imi e in continuare rau, sa vin sa-mi faca sotul ei reflexoterapie si acupunctura. cum deocamdata imi rezum sedintele de stat cu capul in wc doar din cand in cand, am zis ca n-are rost.
      fac in schimb masaj tot cu huzbandul ei, si e senzational omul. ma doare umarul? nu-i nimic, maseaza ceva pe sold si-mi trece umarul :))

Lasă un răspuns

