make piss, not war!


 

In lumea mea, care este din ce in ce mai mica si mai protejata de orice influenta negativa, patrund totusi stirile.
Despre revolutia din Egipt vuiesc toate ziarele, televiziunile si blogurile, eu nu pot sa spun decat ca din cate stiu, egiptenii au o foarte lunga istorie presarata cu revolte, razboaie si rasturnari de regim. Deci nimic nou. Mi se pare o tampenie ca oamenii sa moara in numele pacii si libertatii, in toate razboaiele astea de rahat. N-ar trebui sa se poata rezolva totul pe cale pasnica?
Noi, oamenii, suntem poate cea mai urata specie vietuitoare pe planeta. Bine, in afara de sobolani, insa asta-i adevarul. Nicio alta specie nu s-a mai apucat sa futa  resursele, stratul de ozon si in general orice s-a putut fute pe Pamant si in jurul lui.
De cand s-a inventat bata, ne tot dam la cap reciproc in virtutea diverselor idei care ne traznesc din cand in cand.
Sunt satula, zau! S-au inventat atatea arme de distrugere in masa, de ce plm nu se inventeaza un dispozitiv de mentinere a pacii?? Ai ganduri razboinice? Pac! Butonul bleu si gata, fluturasi, pasarele, floricele, bebelusi zambind si catelusi dand din codite iti invadeaza instantaneu gandurile pana incepi sa zambesti tamp si sa fredonezi in barba.

Starea de razboi ma sperie pana in maduva oaselor, nu numai pentru ca mi-ar fi teama pentru mine sau pentru familia mea, ci si pentru ca nu suport ideea ca oamenii mor pentru niste cauze care de multe ori nici macar nu-s ale lor.

Nu stiu ce ar putea aduce pacea, o pace adevarata, durabila, care ar transforma lumea intr-un loc in care cu adevarat sa ne placa sa traim, insa stiu ca daca eu, tu, el, voi, noi..incercam sa ramanem oameni, candva poate ca pacea asta o sa vina.

Sunt idealista, stiu. Cred cu tarie ca la un moment dat, omenirea va fi mai buna. Dupa sau inainte sa aruncam planeta in aer, asta ramane de vazut.

 

 

4 responses to “make piss, not war!

  1. Butonul ala bleu de care zici s-a inventat prin anii ’60, o data cu rachetele intercontinentale. Se chema LSD. Stii ce pasnici erau aia de-l foloseau? Ca niste legume!

    • da, stiu si eu de experimentele cu LSD, dar nu era folosit pt a-i transforma in legume. din cate imi aduc eu aminte, l-au folosit pentru a obtine soldati mai performanti, prin spalarea de creiere. incercau sa-i faca mai usor de manipulat, dar butonul meu bleu nu e asa. n-ar fi vorba de override, ci pur si simplu de evocarea unor imagini pozitive, opuse celor generate de gandurile razboinice.
      :)) zic si eu, nah! Sper ca cineva, candva, sa inventeze pacea mondiala :))

  2. Daca is asa incordati egiptenii ar mai putea construi o piramida ;))

    • mare mirare daca n-or sa distruga juma’ de patrimoniu cultural, in avantul lor revolutionar, ce sa mai ridice o piramida..

Lasă un răspuns

