latzita


Cum viata mea nu poate fi altfel decat foarte interesanta, pumpkina a decis ca ma plictisesc si-mi trebuie o preocupare. Asa ca a facut muci. Kile, galeti de muci care pe cuvant ca nu inteleg cum de incap intr-un nasuc asa mic.
Duminica dupa-masa am vazut-o fornaita. Pana la ora de culcare era deja plina, evident ca a urmat o noapte cu chiote pentru ca nu putea sa respire, ieri seara am bagat-o in carmol si dupa ce a adormit i-am dat cu niste vaporub pe varful nasului. Doar un pic de tot, dar a ajutat-o sa respire. Nu i-am putut da pe sub nas, ca are deja rani de la cat si l-a suflat.

Ieri a fost maraita, iritata, pufulete nr 2 a tot dat din picioare ca la un concurs de dansuri irlandeze, mama a facut tensiune 17 cu 8, pumpkina a tot marait in somn pentru ca nu putea respira si pe langa toate astea, ne-am plimbat cu caloriferul electric prin casa, pentru ca e frig.

Acum stau ca o cadana tolanita pe-o parte, sub 2 paturi si cu doua cani de ceai la bord, cu un sul de hartie igienica langa mine si astept sa-mi treaca raceala. Pentru ca da, evident ca am luat si eu patentul pentru productia de muci de la fiica-mea. Ma doare peste tot si n-am chef de nimic. Adica as vrea ca de obicei: soare, caldura, apica si nisip, dar cum nu se poate, stau si bomban sub paturi.

 

 

10 responses to “latzita

  1. Pfuai da ce bucurie la tine! vezi daca ai voie sa bei in sarcina ceai de macese. E excelent contra racelilor.

    • contine foarte multa vitamina C, din cate stiu eu. ma uit acuma pe net sa ma lamuresc. merci de idee🙂 am o tufa in fata casei, dar acuma fructele sunt degerate, ar fi trebuit sa le culeg asta-toamna dar nu mi-a trecut prin cap.

  2. Vezi ca am vazut oferte: o saptamina in Grecia, cu transport inclus, 250 euro. Daca stai acasa cred ca tot atita cheltui… doar pe curentul consumat de radiator.

    • si-nca cum as pleca! doar ca sunt un pic gravida si nu pot chiar acum :))
      proprietarul nostru e in vacanta undeva pe o insula, cu tot familionul
      zicea ca tot atata e transportul dus-intors pana acolo cu avionul, trebuie sa aflu exact cum se numeste, oricum capitala e ceva de genul chacka-chacka parca

  3. Pai io sper sa va insanatositi cat de rapid, iar despre muci nu va mai plangeti, ii intindeti pe calorifer si cand capata o forma ceva mai vascoasa ii puteti modela in voie si uita asa va veti petrece ziua cu activitati recreative 😉 facand un sirag de margele muculesti pe care sa le trimiteti cadou distinsei doamne Udrea in semn de mare pretuire si pro-fund respect😉
    Noa, sanatate si virtute, sa aveti ce bea, manca si …😀

  4. Sanatate🙂

    Si io cred ca am prins ceva ‘idei’, ca ma ‘arde’ gatul de crap. Ma apuc de bagat Coldrex, ca io macar n-am contraindicatii🙂

    • 🙂 multumim🙂 si voua la fel!
      nu stiu cum e gripa de acolo, dar asta e oribila, da simptome de astm. sora-mea si o gramada dintre colegele ei de la spital umbla cu spary-uri d-alea de astmatici dupa ele.

  5. Sănătate multă, Blo!! Și ție, și pumkinei! (ca să scapi de febră poți încerca să-ți pui cartofi răzăliți pe tălpi; works like a charm!)

  6. *pumpkinei (hehehe, tre să îmi fac ochelari)

Lasă un răspuns

