de-a mima


Astazi eu si pumpkina ne-am jucat de-a mima. Ea ma intreba cate ceva, eu ii mimam din buze si din maini, raspunsul. A functionat incredibil de bine, ori e fiica-mea desteapta, ori sunt eu expresiva :))

Daca scot cumva vreo propozitie sugrumata printre dinti, in secunda doi imi vine sa plang de durere si ma loveste si un val de tuse seaca numa’ buna sa ma racaie pe unde ma doare in beregati.

Pumpkina sta si se joaca niste jocuri cu barbie pe calculator, si bombane in engleza si in germana ceva despre un catel.

Suna telefonul, era masculul. Ma intreaba: „sunteti ok? Daca da, bate in telefon. „Eu, cu tot felul de injuraturi pe varful limbii si cu dorinta expresa de a bate in ceva ce nu e telefonul din mana, horcai un ” dhaaaa” sugrumat in receptor.
Printre dinti imi atarna firul de ata dentara cu care tocmai imi frecam coltii in baie. Pumpkina se uita zambind la mine, la fir si apoi la telefon. I-l dau sa il duca inapoi in sufragerie, dar ea crede ca trebuie sa vorbeasca cu cineva. Zice de cateva ori alo, alo, dupa care incepe sa cante.
Asa e, scumpa mea, n-avem nevoie de interlocutori, putem vorbi si canta de unele singure, iubirea mea :))

 

Lasă un răspuns

