asteptand primavara


Sper ca daca tot ma chinui de cateva luni cu diverse grade de raceala, macar pufarinul sa iasa imun.
Azi-noapte n-am putut dormi fiindca imi curgea nasul incontinuu, si stranutam tot timpul, spre dimineata am reusit si eu sa adorm, dar la 6 s-a trezit bestia mica. E duminica, e normal sa ne trezim cu noaptea in cap, nu?

Pe geam se vede un copac dezgolit, dar pe care bate soarele. Cerul este albastru si senin, tare-as mai fi iesit la o plimbare. Astept primavara cu nerabdare, si nu numai din cauza pufarinului, ci si pentru ca mi-e dor de soare si caldura.

Pufuletul o sa fie vesel, dulce si frumos ca o zi senina de mai🙂

 

2 responses to “asteptand primavara

  1. Si aici e tare frumos… eram absolut capiata din cauza vremii urate. Si eu astept primavara cu mare interes😀
    Sper sa-ti treaca repede raceala aia :*

    • si aici a fost insorit astazi, dar am stat in casa si-am tras pe nas vaporub, si m-am frecat cu miere si lamaie pe amigdale🙂

Lasă un răspuns

