stiri


Intre doua episoade de tam-tam in burta mea, ma dau pe net. In general ma uit la filme vechi, dar mai dau si peste tot felul de stiri.

Ca de exemplu asta in care se povesteste despre o doamna de 52 de ani din Franta, care desi este bunica, tocmai a nascut tripleti. Ce m-a amuzat n-a fost fapul ca femeia a mai facut 3 copii (mai avea 3) la o varsta destul de inaintata, ci comentariile din subsol. Diversi indivizi s-au apucat sa polemizeze pe tema „exista sau nu Dumnezeu”, de parca erau pe saitul Libertatii.
Repent, you sinners, or you’ll have triplets!

Respekt

Googal si-a schimbat ochelarii, in hublouri prin care se vad franturi din lumea imaginata de Jules Verne.
Am crescut cu cartile lui, de-acolo am invatat cat de mare este lumea, si tot de-acolo am ramas cu obsesia de a calatori in jurul Pamantului. Pentru mine Jules Verne a creat lumi intregi in care ma pierdeam cu zilele, cu lunile, in aventuri care-mi taiau rasuflarea.

Am avut trei bile, una am pierdut-o si una s-a stricat.

Gara de Nord a fost paralizata ieri dimineata dupa ce hotii au furat cablurile care controlau macazurile si semafoarele capetelor de linie. A durat ore intregi pana cand electricienii au reusit sa faca lipiturile necesare, insa tot traficul s-a dat peste cap pentru tot restul zilei.
Cand nu fura cablurile, hotii fura orice altceva se poate, iar cand nu se poate, vandalizeaza vagoanele.

Praful de pusca se propaga cu viteza gandului

Dupa dezordinea din Egipt, unde mai nou, am citit ca se plimba nush’ ce calaret apocaliptic pe strazile din Cairo, acum a inceput balamucul si in Haiti. Se pare ca haitienii s-au cam ofticat ca presedintele lor, Rene Preval, desi nu mai are mandat de vreo saptamana, nu vrea sa renunte la postul sau. Acuma.. nah, si ce daca e un pic dictator si si-a bagat coada in ceva lovituri de stat? Nu inseamna ca nu-si iubeste adanc poporul, nu?

 

Sapunul ucide!

Au dreptate romanii, nu-i bine sa te speli. Uite cum a murit o englezoaica fiindca s-a spalat prea mult. Zau asa, e a nustiucata oara cand britishii astia descopera cate un adevar general valabil, abia dupa ce experienta de sute de ani, adanc inradacinata in poporul roman, este dovedita practic.
Iar eu, ca o ignoranta ce sunt, ma plangeam ca vecinii nu se spala, ca aia din RATB nu se spala, si ca nici unii colegi nu prea aveau tangenta cu apa si sapunul.

Masina germana, e masina germana.

Baietii de la VW sunt mai destepti decat alti baieti, cel putin eu asta am inteles din articol. Nu ma pricep decat sa conduc o masina, nu si la chestii tehnice, dar consum mic si emisii reduse mie imi suna bine. Plus ca eu sunt fan VW de mai bine de 20 de ani.

Laba vs. pixda

Ziceam mai demult despre Oana lu’ Lis, ca e o pizda inutila. Wrong! Se pare ca e singura care se uita la domnu’ Lis, ceea ce dintr-o data ii da calificarea de pizda utila.
M-am abtinut eroic sa mai scriu despre ei, desi i-am vazut si pe post de Fester si Morticia, si ca Shreck si Fiona, plus in sute de alte stiri idioate, dar de data asta uite ca n-am mai putut. Mai ales ca eram datoare cu o rectificare, nu?
Deci: draga mea fosta vecina Oana, nu este o pizda proasta si inutila, asa cum ziceam mai demult, ci o pizda urata, proasta, dar utila.
Mie-mi pare rau ca domnu’ Lis n-a reusit sa agate nimic mai de doamne-ajuta pe saiturile alea de chat pe care dadea cu asl pls, acum cativa ani (n-am vazut cu ochii mei, dar cine frecventa net-cafe-urile de pe Pache, stie), si ca Oana e singura care se uita la el.

Uite, bah, ca n-am nimic pe maneca!

Poza asta mi se pare senzationala. Imi aduce aminte de numerele de circ, in care nenea cu pantofi mari si nas borcanat, incerca sa scoata un buchet de trandafiri din curul altui nene, care intamplator era cam reticent la idee.

Gata ca m-am plictisit de stiri. Am mai citit nush’ pe unde ca Base iar a zis ca Romania a iesit din criza, dar minte, parerea mea.
Am mai citit niste mailuri in care se vorbeste despre conspiratii, experimente si alte d-astea.
Plm, ori suntem golani, ori nu mai suntem. Se pare ca singurii golani au ramas totusi pensionarii, aia care l-au dat jos pe Ceausescu, dar cum fara algocalmin ca sa le calmeze durerile reumatice, nu prea mai pot face revolutie  iar bani de nurofen n-au, uite ca Base ii da inainte cu veselie.

Gata ca ma deprim, ma bag la un film.

Lasă un răspuns

