ziua plushofililor


Din categoria:” in caz ca-mi place ursuletul tau de plus, mi-l dai sa-l fut?”

Weeee, este Valentine’s day! Ziua in care plushofilii isi manifesta pe fata fetishurile.
Probabil ca in fiecare an, Sf. Valentin se rasuceste in mormant si in acelasi timp da furios din aripioare undeva in ceruri, pentru ca simbolul universal al dragostei s-a transformat intr-un cosmar, intr-o pusculita de acarieni. Tutele care-si tin animalutele primite de fiecare paispe februarie, craciun si zi de nastere, pe pat, se scarpina cu sarg si habar n-au de ce.

Sper ca pasul urmator va fi inventarea ursuletilor de plus care tin in brate inimioare cu leduri. Ledurile sunt pasiunea mea, nu ma mai satur sa vad adidasi cu leduri, telefoane, curele, cercei, icoane.. totul cu leduri, sa ne palpaie retina pana dam in epilepsie.

Eu de Sf. Valentin n-0 sa fac absolut nimic special, pentru ca daca iubesti pe cineva, ii spui mereu, daca nu-l iubesti, n-o sa ii spui pe paispe februarie doar asa, ca sa faci misto de el.

P. S. Versurile de mai sus nu-mi apartin, sunt ale Parazitilor😀

4 responses to “ziua plushofililor

  1. asa, asa, mama lor de zvapauci fara creier care cred in asa ceva :))) fara nici o legatura: serus Blo, missed you madam. va aflati ok? pup aprig cu urari de bine in atasament.

    • :)) anul trecut am decupat si colorat o gramada de inimioare cu pumpkina, si le-am lipit pe toti peretii🙂
      nu spun ca eu nu cred in dragoste, spun doar ca nu cred ca ursuletii de plus sunt modul potrivit prin care se poate declara sentimentul :))

      in alta ordine de idei: wow, mai traiesti🙂 pup si eu si ma bucur ca mai dai pe-aici

  2. ye, traiesc, traiesc, da’ cred ca blogul mi-e conectat la aparate la ora asta :)) nu ma trage deloc la scris, nuj’ de ce.. cat despre vizitele mele p’aci, afla madam ca-ti trec pragul zilnic😛

Lasă un răspuns

