romantz in familie


Nu stiu de ce ramane lumea cu impresia ca-s o fiinta cinica si stafidita pe dinauntru, fiindca nu s-a mai pomenit creatura mai dependenta de romantz ca mine. Zau.
Ieri de exemplu, masculul a zis ca ar trebui sa se manifeste si el un pic, ca deh, era Sf. Valentin, asa ca a venit acasa cu un buchet de frezii. Tot frezii mi-a cumparat si prima data ever, desi nu cred ca si-a adus aminte de asta ieri,  dar in mod sigur stie ca-mi plac florile galbene.
Pe langa flori, omul meu fiind un personaj practic si nicidecum decupat din cartile lu’ madam Brown, mi-a facut pui cu smantana fiindca stie ca-mi place.
Insa adevarata dovada de dragoste, a fost cand mi-a facut cartofi prajiti cu mujdei de usturoi fiindca mi-era pofta. Face moldoveanul meu un mujdei de usturoi, absolut senzational, as manca in fiecare zi si l-as intinde pe orice. Fata de la tara, dupa cum spuneam.
Daca venea la mine cu vreo aratare de plush, as fi zambit, as fi pus-o intr-un colt si as fi uitat de ea, insa asa cand imi da exact ce-mi doresc eu mai mult pe lume in clipa aia, asta nu se uita, nu? Ce daca intamplator in loc de sex si sarutari interminabile, eu am avut chef de mujdei de usturoi?
Eu zic ca se pune, deci ziua de ieri am ars-o romantic, la fel ca restul populatiei.

2 responses to “romantz in familie

  1. lasa te, e mai buna romantza asta ce trece prin gura. plushul nu e mancabil si nici nu e natura-friendly. asa ca jos shapca pentru nenea asta al tau🙂

Lasă un răspuns

