gravida, masajul si laba


Cred ca am mai zis, sau daca n-am zis, spun acuma ca doftorii mi-au prescris masaj. Asa ca m-am dus la masaj, e la 2 case de mine un nene care te maseaza pe chackre, si care e foarte bun. Ma doare mana? Nu-i nimic, masam degetul mic de la picior, si tadaaaam! A trecut!
Problema este ca astazi… ihhhh.. mi-e si scarba sa o scriu, incerc sa sterg imaginea din minte.. in fine.. astazi la sfarsitul sedintei, nenea avea o semi erectie.
Eu in general n-am nimic impotriva erectiilor, dar nu vreau sa vad una montata pe nenea care tocmai m-a frecat pe toate partile in ultima jumatate de ora, in scop terapeutic.
Plus ca e bosorog, daca era vreun gorgeous, m-as fi simtit flatata ca desi sunt foarte gravida, inca mai reusesc sa scol penisuri. Ihhhh, bleah!

In fine, sunt cam plina de spume, pentru ca realmente am nevoie de masaj, dar nu ma mai pot duce acolo dupa ce am vazut azi-dimineata. Si daca masculul ma intreaba de ce nu ma mai duc, nu stiu ce sa-i zic. Ca daca ii spun ca lu’ nenea i se scoala cand ma freaca pe spate, se umple de spume. Daca ii spun ca nu ma mai duc ca nu mai vrea muschiul meu, imi face scandal ca-s inconstienta, ca am nevoie de masaj si ca trebuie sa ma duc.

Bleah, bleah, bleah, bleah!

Am intrat pe usa si primul lucru pe care l-am facut, a fost sa ma bag la dush. Din fericire era apa calda, asa ca m-am putut spala, dar tot nu mi-a trecut senzatia de scarba.

Nu stiu de ce reactionez asa puternic, ca plm.. o erectie este o erectie, vine si pleaca, in general n-o prea poti controla, dar totusi! Asta ar mai lipsi, sa i se scoale si dentistului, si medicului de familie, si vecinului si ..plm.

Bleah!

5 responses to “gravida, masajul si laba

  1. poate ii poti spune ca nu iti place de nenea, nu e ok, ca n-ai facut nici un progres, ca pute si ca oricum esti sensibila la mirosuri si nu vrei sa iti fie rau … si cauti altul..easy as that

  2. pai nenea e ala care are cabinetul. n-am cui sa spun ca nu-mi place de el, decat tot lui. o sa imi caut alt maseur. vad eu.

  3. nooo, asta era pentru sot daca te intreaba de ce te sucisi :)) daca e delicata problema…

  4. nu stiu, eu merg la nene la masaj, tinerel, frumusel, suplu..etc :)) dar ne tinem de vorba de atatea porcarii incat nu cred ca ar avea vreme sa se gandeasca c-are un corp dezbracat pe masa :))

Lasă un răspuns

