picatura chinezeasca


Exista un motiv pentru care in ultima vreme am scris asa putin si sictirit. Nu-mi merge netul. In ziua in care trebuiau sa plece din cont banii pentru cablu, au luat bulangii aia de la curent diferenta pe 2010.
Si fiindca se pare ca trebuia sa facem contractul pe 80 de euro/luna, si nu pe 40.. ihh, nici nu vreau sa-mi amintesc.
In fine, netul imi merge atat cat sa nu spun ca sta, ca aici nu ti-l taie de tot, doar vor sa te bage in balamuc. Fiindca daca stii ca n-ai net deloc, stai in banca ta linistit si strangi bani de factura, dar daca iti merge messengerul si asa, cu tzaraita reusesti sa te mai loghezi pe cate o pagina, iti vine in mod constant sa te dai cu capul de tastatura.

Factura am platit-o, dar aici dureaza cam o saptamana pana le intra banii, pana ii numara sa vada daca sunt toti, pana se indreapta catre butonul care ne da noua net, pana apasa.. eheeee.. greu, taica, greu. Ma chinui deja de vreo saptamana, mai sunt cateva zile si gata, sper sa-si aduca aminte sa ne dea drumu’ la tzeava.

In alta ordine de idei: sunt profund uimita ca am reusit sa scriu aici timp de doi ani, aproape zilnic. N-am avut niciodata un jurnal pana acum, si chiar daca blogul asta n-am vrut sa ia forma asta, pana la urma se pare ca aici am ajuns.
Am avut dreptate, blogul asta a fost creat in scop terapeutic, si si-a facut treaba pana acum, chiar daca uneori sunt lucruri pe care nu le scriu aici.

Si acum o sa apas Publish, si-o sa astept vreo 5 minute pana se publica articolul. ihhh!

 

Lasă un răspuns

