fantezii imobiliare


De cateva zile fantazez la spatii frumoase, asa cum n-am mai vazut si nici n-am mai creat de prea mult timp. Culmea este ca desi imi este de-ajuns o ora de conversatie cu cineva ca sa ii amenajez casa exact asa cum si-a dorit dintotdeauna, cand e vorba de propriile mele gusturi sunt in ceata.

De cand ma stiu, am mutat mobila prin casa, cautand sa obtin efectul perfect in momentul respectiv. Dupa cateva luni, reluam mutatul pentru ca imi doream ca spatiul sa arate cu totul altfel.
Daca as avea de amenajat o casa a mea, si sa nu fiu conditionata de bani, cred ca m-as impusca. Ori as schimba decorul incepand cu parchetul si terminand cu corpurile de iluminat, cel putin odata pe an. Cu putin noroc, peretii ar ramane pe loc, sper eu.

Imi plac lucrurile frumoase, nu neaprat costisitoare. Imi plac spatiile luminoase, cu ferestre mari, si daca se poate sa fie undeva cat mai aproape de acoperis. Nu ca as avea ceva impotriva caselor, insa intotdeauna m-am simtit mai bine intr-un apartament mai aproape de cer, decat intr-unul mai aproape de pamant.

In curand va trebui sa ne mutam. Urmeaza sa vina pufarinul, si ne trebuie mai mult spatiu. Pe mine sincera sa fiu nu lipsa spatiului ma omoara aici in apartamentul asta, ci lipsa optiunilor. Nu am cum sa fac sa arate bine, chestia asta.
In primul rand ca ferestrele dau spre nord, ca locuim la parter si ca nu pot lasa ferestrele larg deschise ca se uita toata lumea in fundul meu, ca apartamentul este impartit intr-un mod nefericit..
Pe jos nu este parchet, si mie-mi lipseste caldura lemnului, imi lipseste soarele. Dupa ce ca aici sunt atat de putine zile insorite, in casa nu intra deloc soarele, decat prin geamurile bailor. Alea dau spre vest.
De cand ma stiu eu, am locuit in apartamente care dadeau spre est. Eram obisnuita sa privesc rasaritul, sau daca dormeam pana mai tarziu, sa ma trezesc scaldata toata in lumina aurie a soarelui. Cred si eu ca ma trezeam mereu zambind. Aici e derutant, pentru ca trebuie sa tragem obloanele ca sa putem aprinde lumina, iar dimineata orbecaim prin casa in bezna. Nu ca daca ridicam obloanele ar intra prea multa lumina, cel putin nu dimineata.

Toate astea ma termina psihic, pe cuvant. Da, stiu ca e o tampenie sa spun ca nu mai suport podelele astea impersonale si reci, si nici ferestrele astea care nu-mi ofera niciun pic de soare, niciun pic de cer albastru..

Asa ca astept cu nerabdare sa ne mutam. Stiu ca in primele cateva luni s-ar putea sa nu am bani sa cumpar nici macar o cutie de vopsea, e posibil si asta, dar sunt sigura ca la un moment dat voi avea mijloacele necesare, si voi transforma casa respectiva in casa mea.
Pentru pumpkina vreau sa cumpar un patut mai mare, sa ii cumpar mobila alba si covoare cu floricele🙂 Sa-i agat cristale in fereastra si perdele rozalii.
Iar eu vreau o  canapea maaaaare si moaaaaale si rosie sau maro. M-am saturat de mobila albastra, e cumplit de rece.

Eh, vreau multe, deocamdata ma multumesc sa visez la ele.

6 responses to “fantezii imobiliare

  1. asta cu bucuria de a avea rasaritul la fereastra merge la persoanele matinale, nu? 😀
    eu nu stiu daca vreau dormitorul catre rasarit, ca dupa ce ma trezesc oricum nu mai stau acolo, dar bucataria si locul unde-mi beau cafeaua vreau sa aiba ferestre mari, tot catre rasarit, atat de mari si atat de sus sa fie apartamentul incat de la rasaritul soarelui sa pot fi inundat in lumina, fara a fi nevoit sa trag draperii din cauza vecinilor.

    blo, pentru ca si noi suntem in cautarea unui apartament, stiu ce inseamna cautarea aluia cu lumina multa si spatii comode. ca spatii comode ma refer la ergonomia impartirii camerelor, ca am vazut ce inseamna case in care totul sa iti fie ‘peste mana’

    PS: cred ca e o chestie tipic feminina asta cu mutatul, schimbatul mobilei prin casa; la mine, cand se intampla si mi-o face, mi se pare ca mi se intoarce lumea cu curu in sus. pur si simplu simt cu mi se schimba ph-ul…. cu greu si dupa mult timp incep sa nu-mi mai caut patul si sifonierul in pozitiile stiute de mine pana atunci

    • :)) deci nu sunt singura maniaca :))
      si al meu e derutat cateva saptamani pana se reobisnuieste cu spatiul. are noroc acuma, ca-s gravida si nu mai mut nimic🙂

      la mine e ciudata chestia asta cu rasaritul, pentru ca desi sunt o insomniaca si de mult prea multe ori ma culc spre dimineata, imi place sa ma trezesc devreme si sa astept rabdatoare sa se lumineze cerul. e adevarat, era mai frumos pe vremea cand fumam si beam cafea :)) dar nici calare pe bicicleta in varful dealului nu-i rau.

    • nu-mi apare nicio poza, dar te cred daca spui ca arata bine. eu ma torturez cu poze cu apartamente la ultimul etaj, cu parchet de nuc si ferestre imense.. mult peste finantele noastre, evident.

      p.s. preturile sunt incredibil de mici!!!! si nu le compar cu astea din Germania, ci cu cele din Bucuresti, dinainte de a pleca.

      • si pentru noi sunt cu pana la 40% mai mici decat acum 3 ani. asta de mai sus e un pic peste posibilitatile noastre, dar arata bine, plus ca e etajul 3 din 3, vedere catre rasarit, catre muntii fagaras. e la pretul asta pentru ca e in selimbar, cam la 1,5 km de iesirea din sibiu, dar la 10, 15 minute de mers pe jos de mall😀

        printre constructiile noi de aici putine sunt cele care nu-s inghesuite cu geamuri mici, meschine, ok, totul facut pentru profit rapid. parchet de nuc si vedere de penthouse… fara parchet incep, intr-o zona buna, de la 100.000 euro in sus

        • ah, stai ca eu m-am uitat mai mult la preturile de inchiriere.
          aici un apartament ca alea la care visez eu, este cu totul in jur de 1500 euro/luna. muuult prea mult din pacate

Lasă un răspuns

