mi lavz him


Oh, man!

Am net. Tot rascolind youtubul dupa niste muzica, am dat peste Robert Pattison. Da, vampirul, gorgeousul.
Nu spun ca seamana cu el la voce, insa ceva nedefinit imi aduce aminte foarte tare de Skip James, unul dintre favoritii mei.

Fuck! Pe langa zambetul ala care mie imi da fiori, mai are si talent. Nu spun ca o sa fie noul Paul Newman pentru mine, insa in mod sigur odata cu varsta o sa fie si mai fuckable, si mai gorgeous si mai interesant.

One response to “mi lavz him

  1. Da… de acord… si eu astept sa mai cresca :))

Lasă un răspuns

