miroase a primavara


Zilele astea am stat mult in pat, si deci m-am plictisit. Pentru ca nu mi-au dat astia inca drumul la net, m-am multumit sa citesc si sa mai vorbesc pe ym cu diversi prieteni.
Iar vine primavara ( teoretic), iar mie mi-e dor de cer albastru si copaci inverziti. Primavara este singurul anotimp in care Bucurestiul este suportabil. Peste tot copacii infloriti isi raspandesc petalele pe langa borduri, iar oamenii pasesc un pic mai saltat in lumina soarelui.
Pe fiecare strada din orasul ala mi-am purtat tristetile si mult mai rar, bucuriile. N-am sa ma intorc decat atunci cand imi voi putea organiza transportul cartilor si cu toate astea, probabil ca va ramane mereu o umbra de nostalgie de cate ori va veni primavara. Pentru ca primavara imi inverzeau dintr-o data toate dorurile. Primavara eram mereu indragostita, mai indragostita si mai visatoare ca de obicei.

In primavara lui ’90 m-a prin ploaia aproape zilnic, in plimbari interminabile de mana cu prietenul nr 2. Era frumusel, dar insipid, se plangea mereu ca el tine la mine mai mult decat tin eu la el, si era adevarat. Insa imi placeau ochii lui albastri si cum mirosea. Habar n-aveam cum se numea parfumul, insa peste ani am dat intamplator peste unul care mirosea asemanator, a tabac, cedru si scortisoara. Stiu ca astea erau cateva dintre ingrediente.

Hmm.. mi-am dat seama ca tin minte cu exactitate cum mirosea fiecare barbat cu care am iesit vreodata.
Marele amor al adolescentei mele mirosea indescriptibil pentru ca nu-si dadea cu parfum, insa mirosea minunat. Mai tarziu, Insense de Givenchy era parfumul pe care-l purta si care semana foarte tare cu modul in care mirosea el in liceu.

Fostul meu sot mirosea a Hattric si i se potrivea foarte bine aroma usor astringenta a parfumului.

C, cel cu care am fost aproape un an din cele 18 luni cat am stat despratita de fostul sot, mirosea a Old Spice. Da, stiu ca nimeni nu-si dadea pe vremea aia cu Old Spice, dar pe el mirosea foarte bine. Un pic cam dulce pentru gustul meu, dar foarte placut.

Dar dintre toti, masculul a mirosit parca cel mai bine. Insa bruta miroase bine indiferent cu ce-si da. Parfumul care mi se pare mie ca ii vine cel mai bine, este  Kenzo by Kenzo. Pur si simplu nu rezistam sa nu-mi ingrop nasul in ceafa lui, cand isi dadea cu parfumul ala.

N-am suportat niciodata mirosul de Malitia si nici de Intessa. Din nefericire au fost foarte la moda in tineretile mele, 2 din 3 masculi miroseau asa, poate de-aia nici n-am fost foarte interesata de dating si m-am multumit sa am relatii pe termen lung, cu barbati care poate nu erau idealul meu in viata, dar macar miroseau bine :))

Na, ca am sarit de la primavara la dragoste si apoi la parfumuri, dar mi-e lene sa revin la subiect. Oricum despre dragoste prefer sa simt si nu sa scriu.

2 responses to “miroase a primavara

  1. malitia si intessa erau la moda atunci ca sacourile alea pana in talie, cu care au venit colegii mei la banchetul de terminare a liceului in ’92, unele chiar visinii(chiar, cata indrazneala ai zice acum, sa arati ca un paznic de supermarchet), de aratau toti ca niste picoli, musi de aia de pe vas

Lasă un răspuns

