realitatea suge


Fanteziile mele imobiliare raman deocamdata la stadiul de vise.
Am fost ieri sa vedem un apartament. Anuntul spunea ca apartamentul are 3 camere si 74 mp. Parea ok din ce-am citit acolo, insa..
-era intr-o zona cu multi straini
– in spatele blocului la nici 20 m era o biserica. Cu ceas. Care batea si sferturile de ora, nu numai ora fixa.
– era la etajul 2. Am zis ca ma rup in doua pana am ajuns sus si nici la coborare n-a fost mai funny.
– apartamentul era minuscul, sau cel putin asa ni s-a parut noua. Nu cred ca avea mai mult de 60 mp
– desi era curat, nu avea parchet, ci linoleum pe jos.
– era fix in varful unui deal.
Nu mai vreau sa stau in varful dealului, sa ma apuce nervii pana ajung acasa, plus ca urmeaza sa vina si pufarinul, si sa imping un carut si sa trag dupa mine inca un copil la deal..

Vanatoarea de apartamente continua, sper sa si gasim ceva ok la un moment dat.

Lasă un răspuns

