Top 5 filme


Sunt in ordine aleatoare, asa cum mi-au venit in cap acum 5 minute :

– Ghost dog
– Crash
– Pulp fiction
– Snatch
– Dogville

Spre surprinderea mea, nu mi-a venit in cap nici un film romantic atunci cand m-am gandit la topul asta.
Bine, sunt multe filme care mi-au placut de-a lungul anilor, cum ar fi : toate filmele cu Al Pacino, toate filmele lui Almodovar, toate filmele cu Audrey Hepburne, Love actually, The lake house, Lucia y el sexo, plus tone intregi de filme vechi.

Hmm.. toate filmele din topul asta, sunt despre rani. Plm, poate chiar umblu prin lume cu o rana mare de tot intre coaste. Moaaaamaaa, ce-ar scoate din asta un psihanalist :))

 

 

11 responses to “Top 5 filme

  1. seamana cu topul meu🙂

  2. nu e top facut de un barbat, cel putin crash si dogville greu pot fi bagate in top (excluzand exceptiile?😀 ); astea doua nu le-am putut urmari aproape niciodata pana la sfarsit

    in rest, po’ sa zic ca ai un top fain😀

    • da, crash si dogville sunt foarte dure, si mie mi-e greu sa ma uit la ele. adica asa mi se par mie, cel putin. filmele cu freddie kruger si sanje pe pereti sunt nimica toata :))

  3. Din alea 5 n-am vazut decat doua: Crash si Pulp fiction. In schimb mi-am amintit citind mai jos ce misto a fost Lake house🙂 Taaare misto. Si mai misto ar fi sa se si poata chestia aia, cu corespondenta in timp… Daca ar fi sa fac eu un top as mai baga si niste romanticoase, intr-adevar🙂

    • Lake house chiar a fost misto. Eu nu-s fan Keanu, dar in filmul asta a fost absolut superb.
      Zi-mi de topul tau, hai ca oricum caut sa vad un film, ceva, si nu stiu ce (baga si d-alea romantice, da?:))

  4. He, he, pai uite ca n-am acuma timp sa fac chiar un top, dar promit sa revin. Iti zic asa, la repezeala, doua romanticoase mai vechi care-mi vin in cap, si mi-au placut mult: „Ana si regele” (cu Jodie Foster si Yun-Fat Chow ) si unul rusesc cu si de Nikita Mihalkov – „Fata fara zestre”.

    • „Ana si regele” a fost dragut. Dar parca totusi mi-a placut mai mult varianta din 1956, cu Yul Brynner. Poate fiindca Yul era incredibil de sexy, nu din cauza muzicii in orice caz :))
      Cat despre Nikita Mihalkov, nu sunt sigura ca am vazut „Fata fara zestre”. Sigur am vazut „Oblomov” si inca alte cateva. Tipul este intr-adevar, genial🙂

  5. mi-am amintit unul mai nou – fifthy first dates. a
    muzant si cam improbabil

    • da, a fost funny ala. unul dintre putinele filme cu Adam Sandler la care chiar am ras :))
      ah, si mi-a ramas de atunci in cap coloana sonora cu „somewhere over the rainbow”. cred ca este una dintre cele mai frumoase variante ale cantecului.

  6. Da, Yul Brynner era si el sexy, in alte filme. Nu l-am vazut in ecranizarea de care zici. Eu m-am indragostit de Yun-Fat Chow cu ocazia filmului asta. Si a fost un punct de cotitura pentru mine, si filmul si tipul, ca pana atunci eram amorezata de personajul Rhett Buttler si de Clark Gable implicit😉

Lasă un răspuns

