fursecuri cu stafide :P


De cateva zile as manca incontinuu dulciuri, asa ca alaltaieri seara am facut in cooperare cu masculul (el a facut amestecul, eu doar am copt si-am mancat), o gramada de briose. Am facut si poze, da-s pe telefon si n-am instalat softul.

Azi eram deja turbata, se terminasera briosele, asa ca am facut eu de una singura, fursecuri cu stafide. Bah, dar mi-au iesit senzationale. Nici n-apucau sa se raceasca bine dupa ce le scoteam, ca pumpkina golea farfuria. Bine, si eu faceam la fel :))
Le-am facut dupa cartea de bucate, si-am ales reteta asta fiindca era printre cele mai simple si rapide. N-am facut poze, ca n-am apucat, le-am mancat imediat :))

Se face asa:
– 150 gr unt topit se amesteca cu 125 gr zahar si se freaca pana se face crema
– se adauga pe rand, 2 oua
– se pun 125 gr faina
– esenta de rom sau rom
– stafide (daca aveti rom, inmuiati stafidele in rom 30 de min inainte de asta)

se pun cu lingurita intr-o tava groasa, in cuptor  la foc mediu pana se fac un pic maro pe margine.
se scot usor cu cutitul, fiindca sunt inca moi, insa se intaresc imediat ce s-au racit un pic.

Eu habar n-am ce e ala foc mediu, asa ca am lasat cuptorul pe 150 grade.
Nu stiu nici cate mi-au iesit, fiindca dupa cum spuneam: fiecare transa se manca inainte sa iasa transa urmatoare. Mai aveam niste glazura d-aia roz de care am pus la briose, si-am zis sa ii mozolesc grasei niste fursecuri cu ea, dar.. exact! N-am apucat :))

Cel mai tare ma enerveaza asteptatul pe langa cuptor. Mai ales ca eu cu burtoiul meu stau destul de incomod pe scaunele din bucatarie. Dar poate ma sacrific si maine, daca ma simt bine, si mai bag o serie.
Fursecurile cu stafide au fost dintotdeauna preferatele mele, insa pot spune ca astea mi-au iesit mai bune ca alea de la cofetarie😀.

 

 

2 responses to “fursecuri cu stafide :P

  1. mda. el spala vazele si tu le lasi sa se usuce. merci!

    • 😀 bai superbule, ia fa-i si tu gagicii tale ceva bun de mancare, sa vezi cum se uita la tine ca la un zeu :))
      daca nu i-am mai zis eu nimic de ciorapii aruncati prin casa, iti dai seama cat de bine gateste moldoveanul meu :)))))

Lasă un răspuns

