orange mood


Mmmmmm… in sfarsit ma simt un pic mai bine. Azi am ramas fara portocale toata ziua, pana seara cand a venit masculul cu o  provizie noua, asa ca de dimineata pana acum aproape o ora, am stat cu greturi in gat si bale in coltul gurii, visand portocale zemoase si parfumate.

Imi place mirosul portocalelor, culoarea, si cum se simte pulpa lor carnoasa cand imi infig dintii cu lacomie.
Candva, cu ani in urma, imi placea ca iarna sa-mi parfumez sanii cu miros de portocala, pentru ca atunci cand intram undeva si-mi dadeam haina jos, sa imprastii in jur mirosul cald si dulce de fruct proaspat si zemos🙂

Lasă un răspuns

