zile frumoase


Sunt recunoscatoare pentru toate lucrurile minunate din viata mea.

Pentru pumpkina, pentru pufarin, pentru mascul, pentru viata noastra din ultimul an, pentru cartile frumoase pe care le-am citit, pentru brandusele si violetele care au inceput sa infloreasca, pentru mancarea senzationala pe care o gateste masculul, pentru iubirea din viata mea, pentru tot🙂

Pentru patul moale in care ma odihnesc, pentru dopurile de urechi, pentru apa calda, pentru cerul uneori albastru si stralucitor, pentru primavara care vine, pentru prieteni, pentru mama care a venit sa mai stea cu pumpkina, pentru sora-mea si cumnata-meu care m-au tinut 3 saptamani cand am venit in Germania, pentru..
Imi dau seama ca lista mea se poate prelungi la nesfarsit🙂 Adevarul este ca sunt recunoscatoare pentru absolut tot! Pentru pantofii mei frumosi, pentru hainele mele frumoase, pentru muzica, pentru tot-tot!

E foarte usor sa te lasi deprimat. Mi se mai intampla si mie, mai ales ca am fost consemnata la pat, atatea luni, insa mi-am dat seama ca sunt inconjurata de lucruri care ma fac sa ma simt bine, lucruri frumoase, minunate. Persoane minunate care ma iubesc..

Multumesc!

Am sa incerc sa folosesc afirmatiile mai mult, si negatiile mai putin sau chiar deloc pentru ca mi-am dat seama de un adevar foarte simplu: daca ma gandesc la lucruri neplacute, ziua mea nu-i chiar asa buna, insa daca ma gandesc la lucruri care imi fac placere, atunci ma simt bine, zambesc, si in felul asta se simt si cei din jurul meu mai bine.
Ok, stiam asta dintotdeauna, presupun, insa in ultima vreme chiar incerc sa o aplic cat pot de mult🙂

Mi-ar placea ca blogul asta sa aiba in widgeturi si un dispensor de cafea buuuuuna buna de tot, sau de ceai, sau de ciocolata calda, ca sa stea lumea comod sa citeasca ce mi-a mai trecut prin cap, si sa-si incalzeasca degetele pe o cana frumoasa, plina cu ceva fierbinte si aromat. N-ar fi grozav?

🙂

7 responses to “zile frumoase

  1. ce-nseamna sa mai vezi soarele:-))) si eu am niste multumiri azi:D

  2. i agree! e mare lucru sa poti gandi pozitiv si i agree! vreau o ciocolata calda😛

    • eu sunt prin definitie o fiinta optimista, de ce sa ma mai ascund sub false pretentii de intelectuala blazata? :)))))
      daca-mi dai o bomboana, sunt super-fericita, daca e soare afara, iar sunt fericita.. imi trebuie atat de putin ca sa zambesc cu gura pana la urechi, incat de-acum incolo asa am sa si fac😀
      ciocolata calda vreau si eu, n-am mai baut de cel putin un an si ceva. abia astept sa beau una si sa mananc niste gogosi😀

  3. Ar fi grozav dar citim si fara.
    Tu, vezi de scrie🙂

  4. te citesc si-mi imaginez toate astea pe boy george – hare krishna🙂

    • Ce vremuri.. Hare Krishna🙂
      Cred ca suntem batrani, Mijule, ca daca faceai referinta asta pe blogul unuia de 25 de ani, habar n-avea despre ce vorbesti. Lasa, noi sa fim sanatosi, si copiii sa creasca mari, voinici si destepti🙂

Lasă un răspuns

