dialoguri pufoase


Eu si pufoasa.

Pufoasa: mami, mai invata-ma lucruri!
eu, stiind ca vrea sa o pun sa calculeze: cat fac doi si cu doi?
ea, numarand pe degete: 4! vezi ca stiu? mai invata-ma si altceva
eu: pai….uite, de exemplu stiai ca Pamantul este rotund?
pufoasa, calma: daaa, stiam asta! Si unde se vede verde inseamna ca e pamant, si unde e albastru, e apa.
eu, blocata: si de unde stii tu asta?
ea, oftand usor plictisita de intrebare: din Superman!
(vazusem filmul impreuna cu ea, cu vreo saptamana in urma)
Am ranjit fericita ca fiica-mea e desteapta, iar ea a continuat sa ma piseze sa o invat lucruri noi, nu d-astea pe care le stia deja.

4 responses to “dialoguri pufoase

  1. Cite „de ce?”-uri pune pe zi? Sub 500 sau peste?🙂

  2. aolio, asa-i cu fetele? am pus-o! stii ca de ieri am doua femei in casa? si nu ca in visele mele, ci ca in realitate…

    baietii mei au inceput sa vorbeasca inteligibil in jur de 3 ani(cel mare dupa, i se spunea blaga) iar dece-urile au aparut ceva mai tarziu

    • depinde de copil. fiica-mea a spus primul cuvant la 6 luni jumate, la un an si un pic deja aveam creierii pe bigudiuri :))

Lasă un răspuns

