ciudatenii


As fi foarte curioasa sa il cunosc si eu pe geniul care inventeaza arome pentru wc. De exemplu pe ala care s-a scarpinat intr-o zi in cap, si-a zis: plm, mirosul de mango merge perfect cu ala de caca.
Don’t ask!

6 responses to “ciudatenii

  1. Tiganco🙂 Ala-i pentru miliardu’ de indieni (+ rubedeniile exportate la noi), ca ei se caca sub mangotier… pentru noi exista ala cu miros de brad: codru-i frate cu romanul…

    • :)) nu io am cumparat chestia aia aromata mah, moldoveanu’ s-a dus la magazin. o fi zis ca nasul meu de printesa o sa aprecieze parfamu’, dar cum io-s de fapt taranca, uite ca nu-l apreciez.
      :)) nu mai pun in viata mea in gura ceva pe baza de mango, iti dai seama :))

  2. ai un stil genial de a gandi, e un soi de tragico – comico dar ancorat in realitate, iti amintesti melodia de la Directia 5 – Esti stilul meu🙂 , ti-o dedic.

    Incerc sa spun ca am gasit postarea ta cafiind super amuzanta, reala si ironica:) .

    Sper ca bebe tau mic sa vina repede pe lume, fara sa iti provoace prea multe dureri!

  3. De aia apreciez eu produsele pe care scrie „marine” in bransa asta🙂 Desi asta vara la mare cand am nimerit cu nasul intr-un cacat care plutea pe valuri n-am avut aceeasi senzatie de prospetime…

    • :)) oh, imi aduc aminte senzatia! de-atunci am ramas cu reflexul de a ma feri de chestiile maronii plutitoare pe valuri :))

Lasă un răspuns

