usor, de regim


Ma uit la mine si ma crucesc. In seara asta, la cina am mancat asa: gogosi cu gem de prune (facute in casa), icre negre (ca am iesit sa cumparam fructe, si am trecut pe langa raftul cu icre..), compot de visine, struguri cu branza, branza cu rosii, rosii cu maioneza. Dupa care din nou gogosi.
N-am mancat mult, cate putin din fiecare, dar parca-s nebuna. De la magazin pana acasa mi-a plouat in gura gandindu-ma la icre si la struguri. Am incercat sa nu ma uit stanga-dreapta prin magazin, dar la un moment dat am ramas in urma ca-mi alunecau pantalonii, si cand am ridicat ochii, mi s-a infixat privirea exact in icre. Dar nu-s d-alea de care imi plac mie, acuma am luat d-alea cele mai ieftine,  cat sa-mi fac pofta in seara asta, fiindca mama nu mananca, masculul nu pune gura pe asa ceva, iar pumpkina care mai mananca de obicei, de data asta a gustat si nu i-au placut.

Ah, iar compotul de visine nu seamana la gust cu ala bulgaresc, pe care il mancam in copilarie😦

 

 

2 responses to “usor, de regim

  1. cred ca ai gasit si ciocolata ca n-a venit inca nimeni sa ma injure:))

    • nope, n-am gasit-o, dar am mancat toate celelalte sortimente :)) n-am cum sa fiu nervoasa cand mananc ciocolata asa ca nu l-am mai hingherit pe mascul pe subiectul asta🙂

Lasă un răspuns

