Sven


Pentru ca-s o baba si pe vremea mea jocurile aveau manivela, ma intreb daca-l mai tine minte cineva pe Sven😀

4 responses to “Sven

  1. Oh, da! Sven, oaia futacioasa!!! Mi-e dor de multe dintre jocurile cu care imi ocupam timpul in liceu. :X o sa caut sa mi-l instalez pe pc :)). Multzam ca mi-ai adus aminte!

  2. oo daaa! ala care o tragea sanatos la oi :))

    • mai traiesti? credeam c-ai inghetat si te-au proptit astia langa mica sirena :)) mie-mi placea cum le lua si-n figuri la un moment dat :))

Lasă un răspuns

