baby got back


Pentru ca eram mai mult sau mai putin in fundul gol, a trebuit sa ma duc sa-mi cumpar niste haine in care sa incap.
Singurii pantaloni care mi-au venit din tot magazinul, au fost o pereche de ceva gen salvari (absolut oribili) negri. Mi-am mai cautat si niste tricouri care sa imi vina peste burta, dar n-am gasit. Sau ma rog.. in alea pe care le-am gasit, eram ca un vis urat devenit realitate.
M-am multumit cu pantalonii aia hidosi si o camasa. Nu pot sa spun cum arat, dar macar acum pot iesi din casa, ca incepusem sa ma confund cu Hugh Hefner, eram toata ziua in maieu, chiloti si halat.

A fost mult mai usor cu pumpkina, pentru ca atunci erau 40 de grade la umbra, asa ca niste chiloti si cateva rochii largi au fost ok toata sarcina, dar acum toata perioada asta a fost un fel de horror fashion show.

Si nu, fundul meu care a inceput sa capete proportii, nu seamana cu cele din video-ul de mai jos, da’ melodia asta mi-o cant eu ca sa ma simt mai bine cand vad cat m-am facut😀

Lasă un răspuns

