mama eroina= Blo


Acum cateva minute am avut curiozitatea sa vad cam cati km mergeam eu pe jos zilnic, in Bucuresti. Si erau minimum 6/zi, facuti pe tocuri de 10. Cool, huh? De acasa la gradinita, de la gradinita la job, de la job la gradinita, de la gradinita inapoi acasa.
Si-am facut asta indiferent de anotimp, ca era zapada pana la genunchi sau ca erau 50 de grade, eram ca soldatul sovietic, nu ma dobora nimic.
Man.. eram nebuna. Acum n-as mai face asta, n-as mai alerga dintr-o parte intr-alta ca un titirez. Ah, si pe langa cei 6 km parcursi pe jos, munceam 9-10 ore pe zi, apoi ajungeam acasa si gateam, spalam, faceam curat, hraneam copilul, spalam copilul, culcam copilul, iar peste noapte ii faceam lapte cand cerea, sau stateam cu ea in brate si-o plimbam prin casa cand ii cresteau dintii. Ma intreb acum la modul cel mai serios cum de n-am crapat?

Nu, pe bune, cum de n-am crapat?? Bine, intreaga la cap n-am ramas, oricum, dar ma mir si eu asa, ca ma gandeam acuma ca mai e un pic si vine pufosul si sper sa am energie, nervi si rabdare sa-l cresc si pe asta.

4 responses to “mama eroina= Blo

  1. da, doar ca acum, probabil n-o sa il mai alergi pe tocuri de zece ci doar de 5🙂 sau hai, in niste blanosi d’aia comozi de casa🙂

    • si da-i si lupta, si lupta si da-i.. mai am un pic pana la lansare, si deja incep sa am atacuri de panica la gandul ca se apropie momentul :))

  2. eroina vei fi si cu no.2, cu pumpkina&pufuletele de fapt🙂
    noroc ca nu v-or dat in germania orase incalcite de city&mahala ca bucurestiul, in care tre’ sa fii o duamna cu tocuri mai mult decat office, alergand pe strazi mai putin decat ulite desfundate(ok, exagerez si io un pic…)

    • :)) da, doar ca aici in general strazile sunt pietruite si astia n-au prea auzit de asfalt pe trotuare. asa ca oricum nu prea pot defila pe tocuri decat daca tin mortis sa-mi rup flecurile si sa-mi scrantesc gleznele.
      nu-mi vine sa cred ca am nostalgia zilelor in care mergeam la job si-mi imbarligam neuronii in rapoarte..

Lasă un răspuns

