io cand ma mut la marmacie?


Cu cat se apropie mai mult momentul nasterii, cu atat ma panichez mai tare. Trebuie sa ne mutam, si ar fi de preferat sa o facem inainte sa apara pufosul in peisaj, asa ca tot cautam case. Aici agentiile imobiliare percep un comision de 2-3 chirii plus 19%, asa ca incrcam sa gasim ceva prin particulari.
Incerc sa-mi pastrez speranta si sa imi spun ca apartamentul pe care-l vreau (adica luminos, curat, cu parchet, cu  gradinita buna foarte aproape, cu loc de joaca si aproape de centru), o sa apara de undeva.
Mi se pare uimitor cat de mult costa apartamentele pe aici, in conditiile in care arata oribil. Gen: gresie alba in toata casa sau pereti lambrisati peste tot (mie mi-ar da impresia de cosciug chestia asta), camere minuscule cu ferestre care dau spre nord.. ihhh.. bleah! Si mai costa si in jur de 900 euro/luna.

Am vazut niste poze cu niste apartamente superbe, dar si alea costa mult. Hmm.. o sa vedem. Mai caut si nu-mi pierd speranta🙂

Intre timp n-am cumparat inca nimic pentru pufulete, masculul zice ca avem tot timpul sa cumparam, si adevarul este ca avem, dar pentru un control freak asa cum sunt eu, e foarte greu sa pun in aplicare treaba cu rabdarea.
Pare ciudat, dar desi pe de o parte sunt ferm convinsa ca lucrurile care trebuie sa vina spre mine, vor veni (si culmea e ca vin!), pe de alta parte, in problemele mai mici simt nevoia sa pun totul la punct. Adica pot astepta oarecum rabdatoare sa iasa pe piata apartamentul  perfect, dar pe de alta parte ma panichez ca n-am hainute si patut pentru bebe :)).

Da, stiu ca-s nebuna🙂

Ma misc din ce in ce mai greu, nu prea mai pot sta in picioare, si burta e din ce in ce mai mare si mai tzuguiata🙂 De cate ori ma vad in oglinda, nu rezist sa nu zambesc imaginii. Oare chiar eu sunt? Mi se pare  ca-s haioasa, ca un omulet d-ala din desene animate :))
M-am latit un pic in fund, adica ma strang un pic blugii aia skinny pe care ii purtam inainte de a ramane gravida, insa  nu-s inca atat de mare incat sa am propria gravitatie, asa cum s-a intamplat cu pumpkina.  Nu-mi place ca nu imi vine  sa ies din casa. Eu care inainte eram disperata sa ies afara la orice ora din zi si din noapte, acuma numai gandul ca trebuie sa pun 10 straturi de haine pe mine, ma deprima. Asta, plus faptul ca n-am unde sa ma duc decat in jurul casei, ca daca cumva cobor dealul, nu cred ca mai reusesc sa-l mai si urc inapoi.
Ma enerveaza treaba asta, dar tot sper sa se faca mai cald si sa-mi vina cheful de iesit. Deocamdata chiar daca e soare, bate un vant inghetat care-mi fute sinusurile asa ca stau cuminte sub paturica.

 

8 responses to “io cand ma mut la marmacie?

  1. La multi ani, Blo! Un 8 martie pe placul tau. :*

  2. Nu esti deloc nebuna , esti doar un pic gravida:).
    Mi-aduc aminte ca ma rugam sa mi se mute burta la spate!
    Venisem sa-ti urez primavara minunata, curaj, fruntea sus si burta in fata!:))

  3. 🙂 multumesc la fel, primavara frumoasa si tie si basbuzucilor tai 🙂
    burta e in fata, mai am putin si realmente ajung cu burta la gura :)))

  4. hehe, faina aia cu avem destul timp sa cumparam ce trebuie pentru pufulete😀

    pitica noastra, trebuia sa vina pe 19 martie, s-a nascut acum o saptamana, pe 1 martie, si ghici cum am facut geanta pentru spital – on the go – cu o mana pe aparatul de ras pentru retusari iesire, cu una pe dus si cu alta in geana, plus tatal fugit la parinti, noaptea, ca toate hainutele de bebe erau la calcat la mama. le-am batut in poarta la 3 dimineata, da’ asta e

    cu casa am ratat-o un pic, astea trei saptamani de concediu, pana la nastere, ar fi fost rezervate vizionarii unor apartamente, nu ne-a iesit😦

    • sa va traiasca!cel mai frumos martisor posibil🙂
      nu stiu cum e sa ai baieti, dar iti spun ca daca ai fetita, incepi sa descoperi lumea cu alti ochi. si este invariabil mai frumoasa si mai roz, pentru ca o pufoasa mica si stirba o sa zambeasca balit la tine🙂
      si mie mi-e ca o sa vina mai devreme, ca pufoasa a venit cu 4 saptamani mai repede, si sunt sanse sa vina si pufosul la fel (pauza pentru atac de panica fiindca n-am nimic, dar absolut nimic pregatit:)) dar eu sper sa vina totusi cat mai punctual.

Lasă un răspuns

