horror show


Am terminat de vazut toate serialele de saptamana asta (apropo, am gasit inca doua simpatice: „traffic lights” si ” fairly legal”), filemele nou-aparute sunt facute in mod special pentru persoanele cu probleme mentale, iar filmele vechi au inceput sa semene intre ele in asa hal, ca nici nu mai stiu ce-am vazut.
Asa ca am trecut la  frecatul canalelor tv. Si-am ajuns cumva pe discovery travel, despre care aveam eu senzatia ca tre’ sa fie neaparat ceva cu calatorii. Wrong!
In seara asta era un material despre concursurile de frumusete pentru fetite. M-am ingrozit sa vad fetite de 5-6 ani cu mai multe smacuri pe fata decat Esca, cu parul sarmale si zambete largite cu vaselina. Da, cu vaselina. Ca le dau mamele lor pe dinti cu ea, ca sa stea cu gura ranjita si sa zambeasca frumos.

Pe mine ma tot freca mama sa o iau pe pumpkina sa o duc la ceva agentii de casting pe aici, dar i-am spus clar ca nici nu ma gandesc. Chiar daca ea se joaca si se imbraca in printesa si pozeaza prin casa, asta nu inseamna ca vreau sa o expun unei vieti bazata pe superficialitate. Pumpkina nu este numai frumoasa, dar este si foarte inteligenta, sper sa aleaga singura mai tarziu ceea ce este bine pentru ea.  N-am s-o transform niciodata in Barbie de dragul banilor sau al panglicilor de castigatoare.

Mamele care isi duc fetitele la concursuri de frumusete, ar trebui bagate la inchisoare. Unde mai pui ca 99% dintre ele sunt niste balene care-si varsa frustrarile impopotonandu-si copii. Ca sa nu mai spun ca unele fetite trec si prin operatii estetice, numai ca sa castige. Extensii de par, epilare, protezele care acopera locul lasat de dintisorii cazuti, rinoplastie, liposuctie, implant de barbie, spray autobronzant..atata timp cat parintele semneaza, copilul este operat, tras, impins, ras si frezat pana incepe sa semene a desen animat si nu a fiinta umana.

Sunt atat de triste fetisoarele bietelor fetite, ca ma apuca plansul cand le vad.

 

Poza luata de aici.

9 responses to “horror show

  1. si eu m-am uitat socata la concursurile astea, majoritatea fetitelor nici macar nu vroiau sa fie acolo, iar felul monstruos in care erau machiate, cu peruci si alte tampenii distrugea orice fel de frumusete a copilului respectiv

    • se vede pe fetisoarele lor ca nu sunt fericite, iar mamele alea le tot urla : zambeste natural! m-au ingrozit, mi se pare o tortura pentru copiii respectivi.

  2. Am mai zis chestia asta pe undeva (nu mai stiu exact unde :D), dar eu plimbandu-ma prin programe tv si ajungand pentru prima data la emisiunea asta am gandit: „Vaaaaaaai, uite ce papusi … life-like! Dupa prima secunda cand s-au miscat am crezut ca e ceva show cu pitici si ca „fetitele” alea au cel putin 30 de ani. Creierul meu pur si simplu nu vroia sa accepte ca sunt niste biete fetite (mi se facuse rau, ca pe undeva imi dadusem seama ca sunt copii, dar parca nu puteam sa ” recunosc” cu voce tare). Eu cred ca parintii aia chiar ar trebui sa fie in atentia protectiei copilului si ma mir ca nu se sesizeaza nimeni. Pe de alta parte „Travel&Living” e unul din canalele mele preferate, dar peste emisiunea asta pur si simplu sar ori de cate ori o prind. Daca cineva ar dori sa ma tortureze ar trebui sa ma puna sa ma uit la ea vreo 10 minute.

    • eu n-am vazut decat foarte putin din ea, cateva minute, indeajuns insa. pur si simplu m-a apucat o furie ingrozitoare impotriva mamelor denaturate care le fac asta fetitelor lor si chiar cred ca ar merita trimise la inchisoare.

  3. Blo si eu cred ca mamele in cauza merita sa infunde puscaria !
    si porcaria aia ingrozitoare cu „total package”, adica daca nu ii ieri rochita de 3000-7000 $ nu are nici o sansa la „premiu” (nu, nu am scris gresit nr de zerouri ) – si ei locuiesc in maghernite si cheltuie banii astia?! In loc sa ii stranga sa le poata oferi sansa de a merge la o scoala ca lumea.

    • pai la ce le mai trebuie scoala, daca stiu sa-si aplice corect rimelul inca de la 4 ani?

    • Băi, și eu m-am uitat la emisiunea cu copii din ăștia, Toddlers and Tiaras se numește, chestia e că părinții ăștia chiar au € însă preferă să-i investească în porcării din astea, perpetuând și-așa prostia generațiilor ăstora cu ‘i uana bi feimos!’. sunt niște țărani cu toții, majoritatea vin din statele din sud (Arkansas, Carolinele, Texas, etc.) n-am văzut până acum vreun copil din New York, Washington, Boston, etc. sunt frustrările unor muieri obeze care trăiesc prin fetițele lor, niște țărănci needucate, niște cretini. problema statelor unite dintotdeauna- rednecks.

  4. Blo, ai dreptate, dar eu chiar asta voiam să sugerez😀 Pumpkina e așa frumoasă și de-o fizionomie așa deosebită (încă n-am ajuns la vreun eventual post cu vreo poză de-a masculului, că ți-am zis, îți citesc blogul până la început), încât ai putea să o ‘faci’ modelină pentru jucării de copii, hăinuțe, poate vreo emisiune teve cu copii? în nici un caz ororile astea cu copchii puși la expoziție și boiți ca curvele de pe centură, dar Pumpkina chiar e adorabilă…dacă vreodată fac copii, am zis mereu că aș vrea fetiță și acum vreau să semene cu Pumpkina, așa, ochioasă și zâmbăreață😀 ptiu să nu-i fie de deochi! xo o pup pe pitică

  5. nu, nu ma gandesc sa o fac modela. si-asa n-are in cap decat glitter si rochite de printesa, daca o mai fac si modela, s-a dus naibii orice sansa de a mai face o persoana decenta si responsabila din ea :))

Lasă un răspuns

