diverse


Nu prea am chef sa scriu pe lung si pe lat tot ce s-a intamplat in ultima vreme, insa pe scurt, cam astea sunt evenimentele:
– mama imi mananca neuronii
– pumpkina a stat acasa o saptamana cu un virus la burtica
– masculul a inceput noul job, drept pentru care face cate 70 km pe zi dus-intors
– s-a futat pompa de frana de la masina ( I know, nici eu nu stiam ca exista asa ceva)
– inca n-am gasit apartament ieftin si bun
– arat de parca as fi inghitit o minge d-aia gonflabila, de plaja, cel putin asa sustine sor-mea
– sor-mea e gravida. a aflat si ea astazi, iar eu ma bucur tare mult pentru ea.
– sunt trista posesoare a unei perechi de pantaloni absolut oribili, dar care nu ma strang peste burta
– taica-meu pleaca inapoi in Ro candva la sfarsitul lunii. Sau cel putin asa ameninta.
– maica-mea e depresiva pe tema asta, pe mine fitzele si figurile lui ma lasa rece
– azi am iesit sa ma joc cu pumpkina pe afara, si cum vroia sa ne jucam de-a v-ati ascunselea iar eu i-am spus ca nu pot sa fug sa ma ascund si nici sa ma ghemuiesc, a venit ea cu solutia: tu ramai pe loc (adica in mijlocul unei pajisti) si eu numar si pe urma te caut si nu te gasesc!
:)) a fost tare dulce

cam atat.

Ah, si daca as fi avut chef de scris, as fi scris despre lumina. Poate alta data.

5 responses to “diverse

  1. deci inseamna ca esti cam in parametrii asa🙂

  2. eu si cand nu sunt in parametri, sunt in parametri :)) usor modificati, adica un pic mai rotunda si muuult mai greoaie

  3. nah, da-te de-a dura, insa stai cuminte acolo, bebe mic are nevoie de mama!

    • eh, de parca as avea alternativa :)) pana si in vis stiu ca-s gravida si ca o am si pe pufoasa :))))
      in alta ordine de idei, tu ce faci, nu te mai intorci in patrie? ca adresa ta a ramas la Malmo🙂

  4. pai ai..poti sa te agiti si cu asta s-a terminat..sari de pe masa, muti dulapul..d’astea declansatoare de travaliu :))
    heheh, da🙂 is ramasa si cu sufletu’ in concediu…din pacate organismul terestru se plimba prin brasov la munca si nervi😀

Lasă un răspuns

