sakura, sake, tristete


N-am vrut sa scriu si eu despre Japonia zilele astea, fiindca s-a scris peste tot. Vreau doar sa spun atat: ca ar fi existat mult mai multe victime daca tragedia asta se intampla in orice alta parte a lumii. Pentru ca japonezii sunt demni, nu-si dau in cap reciproc atunci cand se afla intr-o situatie critica, ci se ajuta unul pe altul.
Isi poate inchipui cineva jafurile si crimele care ar fi avut loc dupa catastrofa, in orice alta parte a lumii?
Nu pot decat sa-mi indrept gandurile spre ei, sa ma rog pentru sufletele lor.  Enola Gay si „little boy”, tsunami, explozii nucleare.. sunt sigura ca se vor reface in timp record, insa toate astea vor ramane ca niste pete negre pe un geam curat.

Sakura, un eveniment asteptat de o lume intreaga, o sa fie foarte trist anul asta. Ciresii japonezi sunt de o frumusete care mie imi taie respiratia. Ca sa nu mai vorbesc despre parfumul florilor, si.. si n-am cum sa descriu. Un cires japonez inflorit, trebuie vazut, nu descris.

Lasă un răspuns

