regrete


Nervi, nervi, nervi. Barbata-meu este un soi special de mascul handicapat, care nu se poate exprima verbal atunci cand nu ii convine ceva. Nuuuu, el doar se uita urat, iar eu trebuie sa imi sparg creierii sa deduc de ce e el futut in cur.
Ce nu pricepe el, este ca pe mine nu ma intereseaza de ce este el asa futut, dar ma enerveaza ca este incapabil sa foloseasca propozitii.

Mai ales in ultimele luni am incercat sa-l ignor cat am putut de mult, nu de alta dar nu-mi face bine sa ma enervez. Doar ca el nu se simte bine pana nu-l fut in gura. Asa ca aseara si-a luat-o, dragul de el.
Bleah. Mi-e sila de discutiile cu el, in care el se uita bovin la mine, si nu spune nimic, iar cand binevoieste sa deschida gura, scoate numai tampenii.

Da, stiu, eu l-am ales, eu l-am luat, eu am facut copii cu el, dar pula mea, asta e blogul meu, si ma pot plange, chiar daca din toate astea reiese ca de fapt eu sunt aia tampita, fiindca m-am pus la mintea lui.

Sper din suflet ca in viitor masculii sa fie robotizati. Sa li se implanteze un cip in zona in care ar trebui sa se afle materia lor cenusie, si sa fie programabili.
Sa stie ca trebuie sa comunice verbal, sa stie ca nu este nevoie sa strice ziua nimanui doar ca sa demonstreze ei ca sunt masculi, sa inteleaga ce se intampla in jurul lor fara sa fie nevoie sa isi ia cate una peste ochi.. etc..

Inca o data regret ca nu-s gay. Nu glumesc. Cu o femeie ar fi fost mult mai usor. Plus ca educatia copiilor n-ar fi cazut doar in carca mea, ca acum. Ce, daca pufoasa avea doua mame atente si iubitoare, ar fi fost mai rau decat sa aiba un tata tampit si absent, si o mama obosita?

 

9 responses to “regrete

  1. O, da, un cip implantat in capetele lor, cu unica functie de vorbire/exprimare clara, prin CUVINTE. Asta este cea mai mare dorinta a mea din viata asta🙂 Deci te inteleg

  2. Nu, nu, eu zic sa faceti un cip care sa ne ajute sa intelegem apropourile si subtilitatile😀
    Ce naiba, barbatii sunt fiinte simple, usor de descifrat. Daca aveti alta impresie atunci aveti asteptarile prea mari. Si nu, barbatii care apar in comediile romantice nu exista in realitate😉

    • nici nu ma gandeam ca personajele masculine care apar in comediile romantice ar fi inspirate din vreun caz real :))))
      este foarte posibil ca femeia in general sa nu vrea sa descifreze privirea masculului, atunci cand discuta cu el, iar ei ii se pare ca el se gandeste doar cum sa o faca sa taca, sa-l lase in pace sa-si vada de ale lui😛

  3. 1. he-he, asta de la voi am invatat’o.
    – ce s’a intamplat iubire? – nimic!!!
    ……………..
    – ce’am zis, ce’am facut, ce n’am zis, ce n’am facut…?
    – daca nici atat lucru nu iti dai seama…!

    2. voi traiti vorbind. noi traim respirand. e naspa dar asa e.😀

  4. poate iti ajuta cu ceva egzplicatia urmatoare:
    in ultima relatie de mare angajament din parte’mi, am ajuns la concluzia ca nebuna (am o slabiciune pentru nebune) orice as spune gaseste un mod de a interpreta negativ. asa ca am hotarat sa tac, sa stau langa aratandu’i ca o iubesc. prin felurite metode. mai putin cuvantatoare – vorbirea fiind o activitate evident periculoasa pentru linistea noastra.

    • mda. dar tu macar arati ca o iubesti. ceea ce inseamna o actiune pozitiva din partea ta.
      nu-i cazul la noi.

      • nu’ti face griji, nici asa nu a functionat!😀
        am citit parca intr’un articol ca el are o legatura cu computerele (as in job-related) – as trage concluzia ca iti citeste blogul – chiar daca nu i’ai spus tu de el. de aici filmul meu se rupe – nu mai reusesc sa inteleg. sunt atat de multe afirmatii pe’aici care trebuie sa’i fi produs reactii. verbale. nu vreau sa ma bag in ciorba voastra, doar ca am dat intarmplator peste ea si imi creaza unele stari de nedumerire.

        • dap. si mie. nedumerire maxima. nu cred ca citeste ce scriu eu aici, si chiar daca citeste, probabil ca i se par tampenii de femeie isterica si-atat. altfel vorba ta, ar fi reactionat pana acum.

Lasă un răspuns

