a venit primavara


Pentru azi-dimineata se anunta frig si ploaie. A fost soare si o vreme calduta, evident, insa nu atat de calduta incat sa justifice tipul cu pantaloni pana la genunchi si slapi (!!!!!) sau tipele imbracate ca pentru o dimineata de vara (!!??).

Am fost sa o ducem pe mama la sora-mea, dupa care am trecut pe la magazinul unde gasesc carti ieftine. Mi-am luat doar 3, ca restul nu m-au tentat. Adica m-a tentat sa iau si Management operations, dar mi-am dat seama ca pana ajung eu sa lucrez din nou in management, o sa mai treaca ceva timp. Plus ca-mi place mai mult account managementul decat operations.

In fine, dupa asta pentru ca eram inca ok, am zis sa dam o fuga pana in Nurnberg prin targ, ca era anuntat unul chiar in centru, astazi.
Evident ca n-am gasit nici urma de targ, ori era anuntul gresit, ori n-a venit nimeni. Asa ca ne-am plimbat un pic, pumpkina a mancat mult, a hranit si porumbeii din fuga, am stat la soare, a fost frumos.
Cum se hranesc porumbeii din fuga, stiu toti parintii: se da copilului in mana o bucata de produs de panificatie, copilul rupe bucatele din produsul respectiv, dupa care alearga dupa porumbel sa-i dea in cap cu firmitura. Porumbelul se fereste, copilul arunca oricum firmitura pe jos, dupa care ocheste alt porumbel pe care incepe sa-l fugareasca.
Pumpkina prefera porumbeii grasi, care dorm. Pe aia ii place ei in mod deosebit sa-i hraneasca in stil atletic.

A fost o dimineata frumoasa. Obositoare, dar frumoasa. Am ajuns acasa, m-am latit in pat fiindca deja nu mai puteam sa stau in nicio alta pozitie, masculul s-a apucat sa faca de mancare, pumpkina sa se joace, iar eu am dormiiiiiit. Si-as mai fi dormit eu mult si bine, daca n-avea barbata-meu intalnire cu un mecanic.

Eu chiar incep sa-l suspectez. Ok, masina are probleme, dar stie toata lumea cat de irezistibili sunt masculii in salopete unsuroase, mirosind vag a transpiratie si avand la dispozitie containere intregi de vaselina! Sau poate ca la garajul ala lucreaza tipe in salopeta, exact cum am vazut eu odata intr-un pictorial, si atunci mai inteleg de ce in fiecare wknd trebuie barbata-meu sa se duca acolo.

In fine. Vestea proasta este ca trebuie sa NU mai mananc dulciuri. Ieri la control mi-au gasit astia glicemia de 4 ori mai mare.  Marti dimineata ma duc din nou pt teste si-o sa stau pe acolo vreo doua ore cel putin.

Pe urma trebuie sa ma duc sa-mi programez cezariana (n-am sanse sa nasc naturel, chiar daca eu am fantazat la asta pentru o perioada de timp), sa discut cu moasa si cu doctorii, etc..

Toata lumea imi spune ca al doilea copil vine mai devreme ca primul, ceea ce ma ingrozeste, fiindca pumpkina s-a nascut la fix 36 de saptamani. Iar daca al doilea se naste chiar mai devreme.. uhhh, nici nu vreau sa ma gandesc!!!!!!!!!!!!
Oricum unul dintre semnele de care-mi aduc aminte, este faptul ca m-a apucat nebunia cu pregatirile. Deci eu TREBUIE sa gasesc patut, carut, hainute si toate cele. A devenit de-a dreptul obsesie gandul ca o sa ajung la spital sa nasc, si eu n-o sa am in casa nici macar o camasuta pentru bebe.

Nu mai stiu ce mai vroiam sa scriu, ca iar tre’ sa fac pipi si mi-am uitat ideea.

7 responses to “a venit primavara

  1. Numa un cuvant de reasigurare plus unul de felicitari, evident, ca mi-o zis mie mesterul meu vaginal de pe aici: urmatorii bibili nu vin mai devreme, ci mai repede cand ii sa vina. Poa’ sa si intarzaie la termen, dar nasterea merge mai repede. Am 2 cumnate care sa confirme. Mama infirma teoria, dar sor-mea a venit la 7 ani dupa mine, o fi uitat corpul ala ce si cum. Primul bibil a venit la 38SA+4 (declansat) si acu sunt la 39SA +3 si nik🙂

    • sper ca pufosul sa stea acolo unde este, până spre termen. azi moaşa mi-a făcut programare pentru programarea cezarienei, pe 27 aprilie. sper ca pufarinul sa nu scoată nasul mai devreme, înainte să apuc eu să plănuiesc cu doctorii🙂

      p.s: bine-ai venit, si naştere uşoară🙂

  2. Am avut un gagic nascut pe 27 aprilie …mai dau pe aici sa vaz ce si cum asadar ca acum mi-am descoperit o afinitate emotionala🙂
    Tanarul meu tre’ sa vina in 4 aprilie, dar zau ca nu simt ca s-ar grabi sau ceva. Daca nu, cel tarziu pe 8, declansat (preferabil pentru mine).

    • nuu, pe 27 aprilie ne intalnim cu doctorul si cu anestezistul sa facem programul artistic pentru cezariana. desi la termen as ajunge pe 10 mai. nu stiu ce e in capul lor, sper doar sa fie totul in regula cand o avea chef pufosul sa iasa.
      tu mai ai un pic🙂

  3. No, las’ ca mi-am adus aminte de ex-gagic in felul asta🙂

    Is fain bebeii de primavara, poti iesi cu ei cat vrei si poate iarna nu mai vine cu boli din 2 in 2 saptamani. Rabdare cat carul iti doresc si sa gasesti cat mai multe dulciuri care nu ridica glicemia🙂

    • 🙂 si bebeii de toamna sunt ok. eu pe pumpkina am scos-o toata iarna afara, dormea in carut de ziceai ca-i sedata, si n-a racit nici macar o data.
      al tau iese berbec, si sunt tare faini baietii astia. atata doar ca-s foarte fixisti :))

  4. hranitul porumbeilor din fuga e de exceptie! =)) am ras de se uitau astia in birou socati la mine (sunt un tip tare uracios si bau-bau la munca – mai ales aici)

Lasă un răspuns

