luna


Am fost foarte dezamagită aseară pentru că m-am tot holbat pe cer doar-doar oi vedea luna aia măreaţă, şi n-am văzut nimic. Undeva la orizont sclipeau 2-3 steluţe, în rest beznă.
A văzut careva luna? Aţi făcut poze?

9 responses to “luna

  1. io am vazut-o din oras. era plina ca o luna gravida in luna a noua:D acasa era acoperita de padure. in schimb m-am trezit la cinci juma cu o migrena de-mi vine si acu sa-mi bat cuie-n cap.

  2. Dupa cateva zile de migrene oribile, din cauza coanei, mi-a cam pierit cheful de poze.😦

    • esti sigura ca din cauza lunii? eu n-am avut absolut nimic, si de obicei am..

      • N-am avut in viata mea migrena si mi-a trecut imediat dupa ce si-a vazut luna de treaba. Acum nu mai am nimic, deci de aia i-o pun in carca lunii, ca prea s-au potrivit.
        P.S. se cam apropie timpul sa-l cunosti pe pufosenia no.2, nu-i asa?😀

  3. Aici a fost senin perfect, insa mie nu mi s-a parut ceva deosebit. O luna plina si parca ceva mai luminoasa. Notabil a fost ca iesind sa ne uitam la luna am vazut de la 5 metri un racoon superb ce iesise agale la plimbare prin curtile vecinilor. Si nu i-am facut poze fiindca desi am adus dinauntru repede aparatul, cardul de memorie era in laptop…

  4. la romanica-brasov au fost nori si-a nins :)) deci lula luna ;))

Lasă un răspuns

