what you don’t have you don’t need it now


Abia m-am obisnuit cu burta, cu bataiala continua de sub pielea mea, cu ideea ca in mine creste un miracol mic si pufos, ca uite, mai e putin si nasc.
Inca n-am cumparat nimic pentru bebe, insa astazi am emis toate onomatopeele posibile, privind hainute de bebei.  Mi se pare ireal ca exista fiinte atat de mici, carora sa li se potriveasca pantalonasii minusculi, sau bluzitele care-s facute parca pentru papusi.
Ah, am cumparat totusi ceva. Astept livrarea azi-dupa-masa, sper sa nu ma uite indivizii.
Am ochit un covor de aproape 9 mp, din lana. Este foarte frumos, si cautam de luni de zile unul asa mare. Eu personal urasc mochetele. Aduna praf, nu tin cald sub talpi si  sunt un cosmar cand incerci sa le cureti.
Din pacate n-am unde sa il intind deocamdata, ca sa ii fac poza, fiindca este prea mare. Astept sa gasim apartament si sa ne mutam, abia acolo o sa-l intind. Mai trebuie sa gasesc si pat nou pentru pufoasa, si pat pentru pufulete, sifonier, dulapuri, comode..
Am gasit si-o comoda pentru hainele lui bebe, d-aia cu placa pentru schimbat deasupra, insa dupa ce-am platit covorul n-am mai avut bani s-o iau si pe aia.
Ah, si-mi trebuie si o biblioteca. Neaparat. Am strans vreo 100 de carti deja, si n-o sa am unde sa le pun cand ne mutam.

Am ajuns acasa cracanata de dureri diverse, si trista fiindca azi am fost sa-mi fac si testul de glicemie iar  madam doftoreasa a zis ca nu mai am voie sa mananc nimic dulce😦
Stiu ca se gasesc si dulciuri fara zahar, pentru diabetici, dar deocamdata iar am ramas fara bani pana la sfarsitul lunii, asa ca tre’ sa stau potolita.
Ma intreb daca in timpul sarcinii cu pumpkina am avut probleme cu glicemia sau nu, ca bagam in mine numai biscuiti Pepito cu ciocolata, mancare nu prea reuseam sa ingurgitez. Doar ca in Ro nu-mi facea nimeni analizele de cate ori punea gheara pe mine.
Si pentru ca tot n-am voie nimic dulce, am fugit la dulap si-am scos de-acolo o eugenie. M-am uitat la ea, parea inofensiva, mai ales ca nu m-am uitat sa vad ce ingrediente contine.
Am mancat-o pana la urma, ce era sa fac? Dar am sa incerc din rasputeri sa nu mai cedez ispitei, desi unul dintre dulapioarele din bucatarie e plin numai cu chestii d-astea interzise.
O sa-mi impun ca de fiecare data cand imi vine sa-l deschid pe ala, sa-l deschid de fapt pe cel de langa el. Dulapiorul plin cu taitei, paste si cereale. Nu, cereale nu, ca si alea sunt dulci. O sa las pe rafturi doar taiteii si pastele.

M-am apucat sa scriu postul asta acum vreo ora jumate, dar intre timp a venit pumpkina de la gradi, au venit aia cu covorul, am stat un pic pe afara, am pus pumpkina la masa, m-am jucat cu ea, m-am certat cu ea iar acum am zis sa termin totusi de postat.

Ah, si afara azi-dimineata era un frig ingrozitor, scoteam aburi si pe ochi, iar la pranz cand am terminat cu plimbarile, mai aveam putin si lesinam de caldura. Acum de exemplu, termometrul care are un fir scos pe geamul baii, imi spune ca la soare sunt 30 de grade. Celsius.
La umbra sunt cu vreo 20 mai putin, dar asta nu  mai conteaza. It’s a beautiful day.. don’t let it get awaaaaay… mi s-a invartit in cap toata ziua  melodia asta🙂

 

 

2 responses to “what you don’t have you don’t need it now

  1. Mananca niste fructe, ca sa-ti potolesti pofta de dulce. Ma gandesc ca n-or fi asa de daunatoare precum prajiturile.

Lasă un răspuns

