carti, placinte si injuraturi de mama (soacra)


Alaltaieri seara masculul s-a dus in Nurnberg sa ridice pachetul cu cele enspe mii de kile de sarmale, placinte si alte rahaturi trimise de soacra-mea. Care soacra nu pricepe ca NU vrem sa ne mai trimita mancare, ca la cat ne costa sa ne ducem pana acolo sa ridicam pachetul, mai bine stam frumos acasa si cumparam de la supermarketul din colt cate placinte vrem noi.
Bine, a mai trimis in pachet si cateva carti pentru pumpkina, si vreo 3 pentru mine. Cretinoide cartile, evident, dar cine sta sa le citeasca? Oricum, nu mai mult de 1 kil de carti, sa zic, din vreo 15 cat avea coletul.
Asta desi i-am zis ca daca vrea sa-mi trimita carti, stiind ca mi-ar face o mare bucurie, sa bage naibii mana in biblioteca aia a mea care se intinde pe vreo 6 m de perete, si sa scoata de acolo la intamplare cateva carti sa le puna in pachet.

Dar nu, in capul ei de taranca, e mai bine sa-mi cumpere carti cretine decat sa-mi trimita din cartile pe care le iubesc. Hmm.. acum imi dau seama ca s-ar putea sa o faca din sadism.  Stiind ca NU vreau sa-mi mai cumpere cacaturi de carti numai bune de facut cornete din paginile lor, si ca imi vreau cartile pe care le-am adunat cu drag timp de atatia ani, se razbuna in felul asta meschin. Mai bine ma injura de mama si-mi tragea si un sut in zona inghinala.

In fine. Dupa cum ziceam, dupa job masculul a dat o fuga pana in Nurnberg. Fiind ora de varf, evident ca a prins tot felul de blocaje, asa ca a ajuns la sediul Atlassib chiar cand se pregateau sa inchida. Pitzipoancele alea doua pe care le-a tot sunat sa le atentioneze ca este pe drum si ca ajunge, deci sa nu bage coletul pe cine stie unde, i-au marturisit senine ca in duba aia draguta din fata firmei, pe undeva, este coletul lui. Si ca daca-l vrea, atunci sa puna mana sa descarce duba.

Si nu zici ca a stat prostul sa descarce duba in cautarea coletului pizdii ma-sii? A ajuns acasa rupt de dureri diverse. Ieri toata ziua a fost robotel, desi l-am hranit cu aspirine si diclofenac gel iar azi-dimineata i-am lipit un plasture d-ala care se incalzeste pe spate si l-am trimis la munca.

Sper ca data viitoare sa aiba taria sa-i spuna maica-sii ca ne cacam in grup in placintele ei, daca o bate gandul sa ne mai trimita.

In alta ordine de idei: masina s-a futat iarasi asa ca dupa ce ca trebuie sa il treaca babele strada (asa cum am observat de dimineata cand a plecat si mama cu el sa lase fata la gradinita), in seara asta iar s-a dus la mecanic. Sper din suflet sa repare masina pana maine dimineata ca sa aiba cu ce merge la munca, ca nu-s decat vreo 70 km dus-intors, si nu cred ca-i bun de jogging sau de pedalat pana acolo.
L-am intrebat daca acolo la garaj sunt gagicile alea cu scule la centura, si mi-a zis ca da.
Eh, macar unul dintre noi sa-si traiasca fanteziile pe viu. Adica io. Imi si imaginez un garaj plin de gagici blonde, inalte, cu tzatze siliconate si buze botoxate, dandu-se pe langa el, iar el uitandu-se urat la ele: ” ratz’ ale dreaq de curve, nu vedeti ca tre’ sa repar masina? si ma mai doare si spatele de abia ma misc. mars de-aici, tarfelor!”
Cam asa imi imaginez eu un dialog in starea in care este masculul acum :))

 

4 responses to “carti, placinte si injuraturi de mama (soacra)

  1. Ehee, dar ce masaje minunate se fac cu niste chei tubulare, stii, pe principiul pe care functioneaza ventuzele 🙂 Sau poate folosesc direct buzele alea botoxate pe post de ventuze, mai stii? :))

    • :)) nu cred ca-i trebuie, desi stim cu totii ca masculii cand au o durere e sfarsitul lumii, si le place sa fie bibiliti :))

  2. Doamne cat de bine te inteleg!!! Situatia descrisa mi se potriveste ca o manusa. Dar sa stii ca se poate si mai rau.
    1.Soacra mea pune in pachet numai chestii absolut necomestibile (doar eu recunosc asta ca adevaratul destinatar al pachetului se straduieste sa manance pe cat posibil din ce trimite) si niciodata nu a trimis ceva, orice, pentru copil. Soacra ta macar s-a gandit la pufoasa … si la tine 🙂 , sa recunoastem.
    2. Este departe, nu trebuie sa o vezi obligatoriu la fiecare sarbatoare asa cum se intampa in cazul meu dupa o lege nescrisa.

    • ha! stai ca soacra-mea planuieste sa vina peste noi, sa se mute aici. si-atunci sa vezi urgie!
      cand eram in Ro, trebuia sa ne prezentam la masa de pranz in fiecare duminica, asa ca tu cu prezenta la sarbatori, scapi incredibil de usor.
      iar la mine am zis eu, s-a gandit din sadism :))
      nici mie nu-mi place cum gateste soacra, asa ca din punctul meu de vedere, pachetele ei sunt complet inutile. cartile de povesti pentru pumpkina sunt sinistre. una singura e cat de cat ok, restul sunt groaznice, nici nu indraznesc sa-i citesc copilului din ele.

Lasă un răspuns

