no, amu la tati ni-i greu


M-am apucat sa citesc azi-noapte o carte a carei coperta spunea ca este despre mistere, crime, si ca este scrisa cu foarte mult umor. Am citit vreo suta de pagini si n-am zambit nici macar o data, se vrea a fi ceva gen San-Antonio dar mai putin savuros. In fine, am s-o termin de citit, ca oricum n-am altceva mai bun de facut.

Pumpkina a avut chef de plimbat cu rolele prin casa azi-dimineata, asa ca ta-su i le-a montat, mama a tarat-o pe aici. Acum sta si imbraca o barbie cu trasaturi asiatice cu diverse tinute, ii monteaza coafuri, ii aplica accesorii. Si totul doar cu cateva click-uri. Da, se joaca pe calculator. Din fericire am gasit un site cu jocuri inofensive, ca dadusem peste unul unde era un joc numit „spank my booty”, si in care o tipa statea cu chilotii in vine si tu trebuia sa ii aplici palme peste cur. Mi-a venit rau cand pumpkina dupa ce-si terminase jocul in care facea prajituri, a dat click pe altul, adica tocmai pe asta, si m-a chemat sa ii explic cum se joaca.

Altfel, nimic interesant. De cateva zile mananc foarte mult. Ma si mir ca are loc in stomac atata mancare, ca pana acuma mancam o felie de paine cu ceva si gata, eram plina. Probabil si-a schimbat pufarinul pozitia si mi-a lasat si mie un pic de loc pentru digestie.
Mananc, citesc aiureli, ma joc cu pumpkina, si cand ma simt mai bine, ma tot bag prin dulapuri sa sortez haine. Va trebui sa ne mutam imediat ce gasim un apartament, asa ca nu vreau sa astept pana in ultima clipa cu impachetatul. Macar hainele pot sa le bag si eu in saci.
O sa fie dragut luni si marti, fiindca sunt singura cu pitica toata ziua acasa. Iar e rosie in gat, sper sa nu fie stafilococul care bantuie pe la gradinita, pentru ca pana nu-mi intra mie in vigoare asigurarea, nu-i intra nici ei. Chestii complicate.
Aici asigurarea de sanatate poate fi asigurare de familie, facuta printr-unul dintre parinti. Noi doua vom trece de pe asigurarea mea, pe asigurarea masculului. Dar asta dureaza un pic, fiindca desi ar fi trebuit sa ma anunte si pe mine cineva ca nu mai am asigurare si ca trebuie sa trec pe cea a sotului, impreuna cu pumpkina, nu mi-a zis nimeni nimic. E bine-asa.

Ma balansez prin casa ca o balerina gratioasa. Mai scap cate un partz cand ma chinui sa ma aplec sa-mi extrag din talpi diverse jucarii.
E groaznica treaba asta cu partzul, nu ma ajuta deloc sa ma simt plutitoare ca un fulg, ba dimpotriva, imi atrage atentia ca pufarinul joaca tontoroiul pe matzele mele in burta care pare din ce in ce mai tuguiata si mai lasata in acelasi timp.

 

 

2 responses to “no, amu la tati ni-i greu

  1. Deci starea de beatitudine ce copleseste fiece femeie insarcinata, aflata pe punctul de a cunoaste cea mai inalta si minunata implinire femeiasca, aceea de a deveni mama… toul trece mai intai printr-o basina… hm!🙂

  2. :)) razi tu, dollo, dar e nasol sa-ti tropaie cineva pe matze. exact cand sa-mi admir tenul stralucitor, ochii sclipiciosi si burtica rotunda in care batzaie pufarinul, atunci scap cate un partz.
    si inca eu sunt norocoasa, ca alte mamici au probleme mai grave, gen incontinenta urinara. da’ eu daca am facut mult sport inainte de ambele sarcini, am scapat. as putea spune ca-s tare in muschii pelvieni :))

Lasă un răspuns

