hâţână-mă, hâţână-mă..


Am fost azi la control. Am glicemia tot mare, pufosul are cam 2,750 kg, si  l-am vazut la ecograf cum dormea cumintel.

Altfel.. doctorita mea si-a dat demisia si-a plecat nu stiu unde, asa ca am ramas in grija celeilalte madame. Madama care m-a anuntat foarte senina ca mai am o saptamana-doua, max trei pana nasc, si ca trebuie sa ma duc neaparat la spital sa vorbesc despre nastere.

Am fost la spital, moasa nu era acolo asa ca am sunat-o si i-am explicat ca pana la termenul pulii de pe 27 aprilie cand trebuia sa ne intalnim sa discutam despre nastere, o sa nasc in mod sigur. A fost de acord sa ne intalnim marti dimineata sa discutam. Tare sunt curioasa ce anume o sa discut cu ei.
De la spital mi-au zis ca ginecoloaga face recomandarea pentru metoda de extragere a pufosului, ginecoloaga zice ca nu, ca aia de la spital tre sa decida daca nasc natural sau prin cezariana.

Altfel sunt destul de senina, desi n-am dormit decat 2 ore de dimineata, restul noptii foindu-ma de pe o parte pe alta.

I-am cumparat pufoasei o trusa noua de doctor si un ingereas care tine o inimioara in brate, pentru maldarul de jucarii pe care le va aduce iepurasul, niste lana albastra si doua perechi de andrele ca sa aiba mama ocupatie si sa tricoteze pentru pufos, si un scaun Poang de la Ikea, pe care am dat fabuloasa suma de  5 euro😀.

Imi doream de mult unul, dar mi s-au parut cam scumpe, asa ca mi-am pus pofta in cui. Astazi cutreierand aiurea in asteptarea taxi-ului care sa ma duca acasa, am intrat la aia cu mobila second-hand, si l-am vazut. Este alb, arata impecabil si husa este detasabila. Tot la astia cu mobila am vazut o canapea bestiala, dar husa nu se putea scoate, ori cu doi copii in casa e mai sanatos sa cumpar chestii care se pot curata, nu de alta dar mirosul de voma de bebelus este absolut cumplit, desi bestiile pufoase beau doar lapte, nu mananca fripturi, nu beau si nu fumeaza.

In fine, sunt fericita ca am scaun.
Mai ramane sa gasim canapele, fotolii, biblioteca, sifoniere si comode si gata, apartamentul o sa fie complet re-mobilat.

Abia astept sa il hatzan pe pufos in scaunul asta🙂

6 responses to “hâţână-mă, hâţână-mă..

  1. puhh..eu cu poang am avut probleme..si-a trebuit sa ii pun chingi ca sa nu stau cu fundu’n groapa. dar al’fel e confortabil si e the chair of choice in casa.
    pe de alta parte…am crezut ca-s singura care zice de 27 april ca e termenul pulii :)) – la mine e data de expirare :))

  2. cei 29 de ani:))

  3. hahaaaaa, te faci mare :))
    lasa mah, tu nu stii ca femeile devin cu adevarat interesante abia dupa 30 de ani?
    eu daca as putea, as trai asa, intr-un loop, asa avea mereu 30 de ani🙂

    20 de ani n-as mai vrea sa am, ca prea eram batuta in cap la varsta aia :)))))

  4. cred ca mie asta mi-a lipsit…da pot s-o adopt la 3j de ani :)) batutul in cap ma refer :))

    • ai sa vezi ca viata devine din ce in ce mai misto. singura chestie naspa e atractia gravitationala, dar pentru asta exista push-up :))

Lasă un răspuns

