program de sambata


A inceput frumos, cu masculul tragandu-ma de maini ca era aproape 9 si trebuia sa ma duc din nou la control la spital.
M-am imbracat, masculul mi-a montat sosetele, dupa care am dat sa ies din casa. Eram in papuci, masculul se dusese in bucatarie cu puradela sa ii dea sa manance, asa ca nu l-am mai chemat.
Mi-am pus in loc de adidasi (pe care mi-e aproape imposibil sa-i leg la sireturi), niste balerini. Aia rosii cu care m-am dus anul trecut pe vremea asta la doftor la genunchi.
Nu conteaza, cu balerinii rosii, sosete roz aprins, pantaloni gen McHammer negri si pulover verde foarte deschis, totul asortat cu singura haina care imi vine peste burtoi: una rosu-coral.

Eram o viziune, pe cuvant! Ah, si pe fata aveam dungi de la perna pe care am dormit.

In fine, mi-a lipit moasa ventuzele alea prin care asculta bataile inimii copilului, am stat asa ca o cadana vreo ora, dupa care am asteptat sa ma ia doctorul la puricat.
La puricat inseamna basically stat cu cracii in sus si urmarit cum doctorul manevreaza diverse componente de la ecograf, prin interiorul meu si prin exterior.
Inainte de asta, a trebuit sa astept cateva minute pe un hol. Pe unde a trecut o infirmiera si m-a intrebat in germana daca sunt romanca. I-am zis ca da, tot in germana desi se vedea ca e tzigana si ca sigur vorbeste romaneste. Mi-a zis ca si ea a nascut cu moasa mea, si ca moasa i-a zis ca mai are o pacienta romanca acum.
Tipa mi-a vorbit nemteste pana am intrebat-o eu daca ea vorbeste romaneste sau nu (in romana), si mi-a zis ca da.
Per total mi-a ramas o impresie naspa. E o tipa vulgara, are aceeasi atitudine de martzafoaica pe care am vazut-o replicata de catralioane de ori, in Ro.
Bine, aici probabil ca sunt si eu de vina, ca doar e clar ca nu trebuie condamnat cineva doar fiindca a crescut intr-un mediu sub-evoluat. Odata crescut asa, e mai greu sa intelegi diferenta dintre un colier de perle si un lant gros de aur, cu cruce de juma’ de kil.

In fine, vestea buna este ca cica nu nasc saptamana asta, dar oricum sa stau intinsa si sa nu fac nimic. Bah..de parca faceam mare lucru inainte.. In fine, am dat cuminte din cap a aprobare, si-am plecat acasa.

Acolo ma astepta una bucata pumpkina maraita pentru ca ta-su a avut un acces de sadism si i-a zis sa nu se mai uite la atatea desene animate, ci sa asculte muzica daca vrea.
Tata lu’ pumpkina se invartea prin bucatarie prin aburi de mancare si chestii pe care le tot spala, taia si organiza pe gramezi.

Am stat cuminte si m-am uitat la el cum gateste si pot sa spun ca de cate ori il vad facand asta, ii mai iert cate o sacosa de tampenii.  Chiar are talent bestia, ma uit la el ca pare sa stie exact ce are de facut si cand, iar mie imi plac barbatii care dau impresia ca stiu ce fac, mai ales daca mancarea chiar iese buna.

4 responses to “program de sambata

  1. Asta înseamnă că din „dolce attesa” ai trecut în perioada cu frisoane?
    O să fie un tăurel, să ştii ca sunt tare dulci dar şi tare agitaţi când sunt micuţi, eu am un specimen.
    Scrie în fiecare zi câte un rânduleţ, altfel aş putea crede că te-ai dus să naşti pe furiş:))

    • ar trebui sa iasa tauras. frate-meu mai mic este taur, si era tare dulce si cuminte cand era mic. si acuma, cand e mare deja, e un tip foarte echilibrat. dar cred ca pufarinul va iesi berbecut :)) prea se inghesuie sa iasa afara, desi eu stau cu picioarele in X ca sa n-aiba pe unde iesi :))

  2. e, unui barbat care gateste i se iarta multe. nu chiar tot, dar destule😉

Lasă un răspuns

